Ga naar inhoud

Tour d'Asperge Editie V - 9 juni 2014


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Ha Remco,

Je staat erbij, MET diner <_<

Bedankt! En wat een heerlijk weertje vandaag. Zin om open te rijden met de Z maar dan moet je binnen zitten. Grrrr

Link naar reactie
  • Administrator

Wellicht ten overvloede, ons maakt het weinig uit, maar houdt iedereen er wel rekening mee dat de rit in tegenstelling tot vrijwel alle andere ritten op een MAANDAG wordt verreden?

:hypocritesmiley:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Hemelvaartsdag is altijd op een donderdag. De aspergeritten waren voor zover ik mij kan herinneren altijd op een zondag, dus vandaar. Ik had tot vanochtend ook de zondag in gedachten :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Hemelvaartsdag is altijd op een donderdag.

Goede vrijdag altijd op een vrijdag. Nieuwjaarsdag is altijd 1 januari. Andere feestdagen wisselen.

Link naar reactie

Hallo ZZZ-ers , ik neem aan dat we binnenkort het geld moeten overmaken. :rolleyes: Het begint al te dagen.. :oldman:

Wellicht komt er een aanpassing in het openingstopic. Ik wacht met smart op het mooie IBAN-nummer :sHa_biggrin:

aangepast door Snaatje
Link naar reactie

Ik wil toch echt het middagdeel net zo puik voor elkaar krijgen als het ochtend deel. :muur:

En dat kost echt veel tijd; meer dan ik verwacht had, maar enfin; we komen er wel.

We hebben gewoon al te veel ritten hier in de omgeving gereden; en ik wil niet alles 2 keer zien.

Verder is alles geregeld. <_<

KOMT ALLEMAAL GOED!!!!!!! :groupwave:

  • Like 1
Link naar reactie

Hallo Lieve luitjes, moeten we niet eens beginnen met het overmaken van de nodige eurootjes ??

Het begint al aardig in de richting te komen van 9 juni :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Hoi Lady&Co,

Stuur je dan vrijdag naast het rekening nr ook een PM met wat verdere tekst en uitleg?

(Had je al eerder beloofd maar ik denk dat je het te druk hebt gehad met het uitzetten van n fantastisch mooie route..??)

Wil&Doran

Link naar reactie
  • Administrator

Tekst en uitleg:

's Ochtend vroeg uit de veren. Op X tijdstip bij plek Y aanwezig zijn. Niet teveel letten op het zooitje ongeregeld wat zich meestal aanmeldt voor de ritten. Achter elkaar aanrijden tot aan de lunch. Lekker eten. Weer achter elkaar rijden tot de dinerlocatie. Waanzinnig lekker eten. Flink ouwehoeren. Laat op huis aan.

Dat is het wel zo'n beetje. Oh ja, vergeet vooral niet te tanken en naar de wc te gaan voor vertrek.

:lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.