Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit" editie III 5 Oktober 2014


Driez

Aanbevolen berichten

Er wordt rekening met ons gehouden! :thumbup:

Voor de huurkarts zijn wij geopend van woensdag t/m zondag tussen 13:00 en 17:00 uur.
Uitzonderingen hierop zijn mogelijk in verband met wedstrijden en reserveringen. Klik hiernaast voor meer informatie.
Huurkarts rijden niet op zondag 5 oktober!
Privekarts rijden niet op zaterdag 4 oktober en zondag 5 oktober!

Link naar reactie

Voor de liefhebbers voor het converteren van routes naar een ander formaat bestaat er ook nog het programmaatje: Routeconverter. Zowel voor Windows als Mac beschikbaar. Download hier: http://www.routeconverter.com/releases/en

N.B. Gebruik ik dit programma en maar ook in Tyre dan weigert de Garmin over de NIjverdalseweg/Holterbergweg te rijden. En ook de lus via de Keizersweg accepteert de Garmin niet. Na de route in Mapsource (of Basecamp) te hebben bewerkt lukt dit deels weer wel. Mogelijk is de oorzaak: 1) een onverharde weg of 2) alleen toegankelijk voor aanwonenden.

Veel plezier morgen.

Link naar reactie

Is er ook een troostprijs Willem, want ik zou echt verdrietig worden als ik niet zo'n vette beker mee naar huis kon nemen :-)

Is er intussen al wat geregeld voor de videoopname?

Troostprijs hmmm, nog niet over nagedacht! :muur:

Over de video opname weet ik niks, denk dat je dat met Rob moet overleggen.

De baancommissarissen vinden er wel een oplossing voor, dat komt zeker goed!

Link naar reactie

Hier valt net de eerste regen... <_<, wat nu valt, valt morgen niet. Morgen MOETEN we open ! :sHa_biggrin:
We hebben er zin in ! :sFun_banana2: (wel heeeeel vroeg op... :sSic_sick:) :3: Tot morgen allemaal !

Link naar reactie

Hallo mede ZZZ/Z rijders! Ik zag jullie vandaag per toeval rijden bij de Miro in Enschede, een prachtig gezicht zo'n stoet mooie BMWs. Jammer dat het weer niet helemaal mee zat maar 't was vast wel gezellig. Het was voor mij een trigger om even te googlen en zo kwam ik weer op dit forum uit... leuk! Ik heb er ruim een jaar niet meer op gekeken en het nu her-ontdekt. Zou graag de volgende keer meegaan met m'n Z4tje die uitstekend bevalt!!

  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.