Ga naar inhoud

"Krentenwegge rit" editie III 5 Oktober 2014


Driez

Aanbevolen berichten

Ik had de eer om als eerste naar de routes te mogen kijken en het moet gezegd: TOP!

Nu hopen op mooi weer!

Tyre ITN files zijn hier te downloaden (rechter muisknop > link opslaan als)

Deel 1

Deel 2

Heeft er hier iemand al een garminbestand van gemaakt ? Indien ja , kan je mij dit bezorgen aub . hito punt ds at telenet punt be

Link naar reactie

Heeft er hier iemand al een garminbestand van gemaakt ? Indien ja , kan je mij dit bezorgen aub . hito punt ds at telenet punt be

Download TYRE ( http://www.tyretotravel.com/nl/) Importeer de route en sla daarna het bestand op als ***.GPX bestand. Zal als het goed is dezelfde route opleveren voor een Garmin navigatiesysteem. Succes

Link naar reactie

1, Download http://www.tyretotravel.com/nl (download Tyre)

2. Stuur me je email adres per pm.

3. Ik stuur je de Tyre files.

4. Sluit je Tom Tom aan je pc.

5. klik eerst deel 1 wacht even totdat de pc het tyre programma opent.

6. Klik op kopieer naar Tom Tom (bovenaan tussen route verzenden en nuttige plaatsen)

7. Daarna hetzelfde met deel 2

8. Ontkoppel de aansluiting en wacht even tot je tom tom klaar is.

9. Daarna in de tom tom naar reisplanner, laad reisplan en zie daar, deel 1 en deel 2.

Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd want ik ben ook geen pc nerd maar ik krijg het zelfs voor elkaar.

Hopelijk wordt ik hier gecorrigeerd als ik het mis heb.

Succes.

Link naar reactie

Download TYRE ( http://www.tyretotravel.com/nl/) Importeer de route en sla daarna het bestand op als ***.GPX bestand. Zal als het goed is dezelfde route opleveren voor een Garmin navigatiesysteem. Succes

Thnx vr info , mr kan tyre niet downloaden op een macbook . Het zou wel kunnen mr dan moet ik eerst iets anders downloaden om mijn mac om te zetten nr windows .... (zie ik eerlijk gezegd niet zitten )

Link naar reactie
  • Administrator

Dan doe je het zonder: doe ik ook. Ik heb er geen geschikte navi voor en heb bij vorige ritten slechte ervaring met Sygic op mijn telefoon, dus ik zie het allemaal wel zondag ;-)

Link naar reactie

We staan voor en achter met walkie talkie in contact en zullen in collonne gaan rijden.

Noteer de wachtpunten, zet ze in je navi en we zullen pas verder rijden als iedereen weer is aangesloten.

Misschien is het beter wanneer je helemaal niet via Tom Tom of Tyre gaat rijden.

Komt allemaal goed en laat je verrassen.

Link naar reactie

@ Driez ,Ja sorry dat was ik Dakloozzz,= G.F. van Arcken.

Ik kan op de Mac ook niet met Tyre overweg, en gooi de middagstops wel in m'n Zumo 590LM, hij kan overigens heel leuk een (rondje) route uitdokteren met tijd of Km. limieten .

CU

Link naar reactie

Ik heb na maandag de deelnemers van de lijst verwijderd die niet meer hebben gereageerd.

Dat wil niet zeggen dat je niet meer mee kunt rijden.

Jorio001 b.v. geeft zich op en vervolgens niets meer van vernomen (pm gestuurd)

Misschien kan iemand anders hem bereiken.

Link naar reactie

In overleg met Willem en de baanverantwoordelijke, wil ik kijken of we langs de baan een videocamera op kunnen stellen.

Nu heb ik zelf een statief en een kleine edoch simpele videocamera...

Is er iemand in de groep die mee gaat die een fatsoenlijke digitale videocamera heeft en deze op wil stellen naast de baan? (uiteraard als er goedkeuring komt van de baancommissaris)

Even een PM en dan fingers crossed voor het antwoord van de baan...

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb tegenwoordig een 'pole' bij de GoPro en kan deze ook op een statief bevestigen. Ik zal evt wel iets eerder richting de kartbaan rijden .

Link naar reactie

Nou, dat klinkt super!

Ik heb nog geen akkoord van de baan, daar is even het wachten op

Eventueel kun je zelf natuurlijk ook even bellen, ik had bedacht dat de camera aan de buitenkant na bocht H geplaatst zou kunnen worden..heb ik ze dus een e-mail voor verstuurd.

Wellicht dat je met Willem kort kunt sluiten wat betreft vooruit rijden, had ik al met hem besproken maar hoef ik dus nu niet meer te doen :-)

Ik heb nog wel rood-wit lint voor je voor om het statief :-)

Link naar reactie
  • Administrator

Pole is bijna 2 meter, kan dus 4 meter hoog komen, zal wel los lopen. Trek wel een oranje iets aan, val ik goed op :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.