Ga naar inhoud

Europatour editie IIb: CANCELLED!


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Klopt het dat we nog geen mail hebben gehad? Ohja, er zat nog geen zondag tussen :lol:

Ik dacht, ik geef maar eens een tijdige hint... :hypocritesmiley:

Wij overwegen om er nog wat achteraan te plakken, die formule is ons eerder prima bevallen: een weekje met een zooitje ongeregeld op pad en dan met zijn tweeën nog wat toeren en relaxen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zie er diverse tussen die ik noch in . . . .

Die ene is goed he? Dat er een zwarte Z4 (3.0Si :hypocritesmiley: ) dreigend vanachter die rots opduikt.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Voor de ouderen (50+ sers) <_< op dit forum die geen Facebook account hebben en niet aangesloten zijn op een whatsapp account.

Wees niet bang voor deze trends, sterker nog, als je niet mee gaat, kom je in een isolement. :lol:

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator

Je zegt het fout Willem... voor Anja is die periode onmogelijk, jij kunt gewoon mee heb je mij verteld :P

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Administrator

Jaahaaaaa, daar is 'ie wel weer... nou, nou... nou, nou... dat heb lang geduurd... :hypocritesmiley::lol:

Yup, even andere prioriteiten gehad, maar er is een definitieve datum vertrek en terugkomst bekend. We gaan van zondag 22 t/m maandag 30 juni. Waarom zondag? Omdat er verzoekjes kwamen om op maandag te gaan, maar ook weer van anderen die liever op zaterdag gaan. Daarom de gulden middenweg. Uiteraard staat het vrij om op maandag aan te sluiten. Maandag de 30e is overigens de terugrijddag en kun je 's avonds weer in Nederland zijn...

Tijdens de rit zullen er 2 rustdagen zijn: 1 op dinsdag (met de mogelijkheid om naar het Gardameer te gaan) en 1 op zaterdag in Cortina d'Ampezzo.

Ik ga van de week hotels aanschrijven om de definitieve kosten te kunnen berekenen. Tot het moment van aanbetalen is elke voorlopige aanmelding nog onder voorbehoud, dus wees gerust. Weet je inmiddels al wel 100% zeker of je wel/niet mee gaat, dan hoor ik dat al wel vast graag.

Mocht je je nog niet hebben aangemeld en graag mee willen... er is plek zat!, dus schroom niet en meld je aan voor deze unieke ervaring.

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Als ik een formule 1 auto had..... dan zou ik de europatour daar mee gaan rijden :)

Ik heb dat stuk bij het voorrijden in 2012 gereden. Wat hij daar laat zien, getuigt van lef, want het is een behoorlijk stuk sturen omhoog. Overigens denk ik dat jouw gemiddelde snelheid met de Z4 niet veel lager zal liggen Guido :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Hij komt uit op het punt waar wij linksaf sloegen nadat wij waren gestopt en ik die foto van jouw auto heb gemaakt die in het openingstopic staat.

Link naar reactie

vertrek op zondag gaan we niet redden Robbie...

aangepast door zzztje
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.