Ga naar inhoud

Europatour editie IIb: CANCELLED!


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ok dan, 2013 gaat in 2014 in herhaling, in omgekeerde volgorde (en aangezien elk uitzicht in de Dolomieten na elke bocht weer anders is, is de hele route dus 100% anders :punk:).

We starten dus op een andere plek, Chiavenna via de Splügenpass (jouw tunneltjes Guido!) en eindigen in San Leonardo In Passiria. Wederom 2 rustdagen, andere route volgorde (maar alle passen zitten er nagenoeg weer in, aangevuld met een paar andere), iets andere tijdsschema's (max 6u rijden op een dag) en het Fawlty Towers hotel knallen we er gewoon weer in, omdat het kan :lol:.

Wie gaat er (weer) mee? We gaan van 22 t/m 30 juni, dus vertrek op zondagochtend t/m maandag een week later. Indien gewenst kun je op maandag de 23e aansluiten.

01 BMW-Z-CSi - Rob & Richelle

02 GuidoK - Guido

03 OvE - Arno & Christel

04 zzztje - Willy & Diana

05 Edwin - Edwin & Nadia

06 gessel - Cock & Jacqueline

07 RemcoZ4 - Remco & ...

08 Redzed - Dimitri & Patricia (hangt af van of de banden tegen die tijd weer versleten zijn :hypocritesmiley:)

UPDATE 05 APRIL 2014

De eerste 2 hotels zijn inmiddels in optie genomen.

Een oude bekende:

pas1.jpg

En een nieuwe:

bon1.jpg

Ergens midden in de bergen op een kruispunt van mooie bergpassen, op slechts een uurtje afstand van het Lago di Garda of Iseo en 2 uur van Verona. En later wij er nou ook nog eens een rustdag hebben... ideaal voor ontspanning, wandelen, etc.

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Ik geef me op!

Ik heb net 3 dagen in een hoekje zitten huilen omdat ET2 echt was afgelopen.... :(

:lol:

Maareh... ben je zeker van Fawlty Towers? Misschien hebben ze volgend jaar wel helemaal geen cola :muur::lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb net 3 dagen in een hoekje zitten huilen omdat ET2 echt was afgelopen.... :(

Misschien hebben ze volgend jaar wel helemaal geen cola :muur::lol:

^^ ahhhhh :sHa_comfort:

^ is een reserveringsvereiste... :)

Link naar reactie
  • Administrator

Lijkt me supergaaf en mijn gevoel zegt meteen JA, maar mijn agenda roept in die tijd voor bijna 100% zeker nee :(

De vierdaagse is pas in juli Marco... :P

Leuk Diana!

Link naar reactie
  • Administrator

Mei heeft geen zin ivm winterafsluiting passen. Als er 1 dicht is is dit nog wel op te lossen, zijn er meerdere dicht dan geeft dit wel problemen. Daarbij is het weer in juni beter dan in mei (nog kans op sneeuw boven 1800m).

Link naar reactie
  • Administrator

Schoolvakanties zijn eind april, begin mei. Dat is voor een rit met bergpassen geen optie. Zijn jullie met Beau qua leeftijd al aan schoolvakantieperioden gebonden dan?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.