Ga naar inhoud

De Z3 forum top 5 van lelijkste auto's ooit.


M3tje

Aanbevolen berichten

en het ergste is dat er een op het werk in de loods staat,ook in die kleur,dat ding is van de oude baas.......

Ik vind dat dus een coole wagen, maar sowieso oud spul van amc vind ik aardig. (amx, matador)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik vind die AMC Pacer juiste 'sub zero'!

Jeremy C. is wel een grappig ventje, maar als autojournalist neem ik hem niet serieus. Kijk in wat voor auto hij zelf rijdt en je weet genoeg. Alles onder 500 pk is voor de boodschappen.

Link naar reactie

zo zie je maar weer over smaak valt niet te twisten.

ik denk alleen dat de meesten het wel met de nominatie van de multipla eens zijn .. :lachen:

Toch is het een feit dat de Multipla beter heeft verkocht in NL dan de BMW Z3, Z4 , 6-serie en X6.

In NL zijn toch meer dan 3.500 kopers gevonden die de Multipla mooi vonden.

Link naar reactie

Toch is het een feit dat de Multipla beter heeft verkocht in NL dan de BMW Z3, Z4 , 6-serie en X6.

In NL zijn toch meer dan 3.500 kopers gevonden die de Multipla mooi vonden.

Als getallen iets zeggen over smaak, er keken 1,4 miljoen mensen naar O,O Cherso,

En ik denk niet dat de vormen van de multivlaai mensen die hem kochten aanspraken maar meer de praktische voordelen van die auto,

Link naar reactie

%7Boption%7Damc-pacer.jpg

en het ergste is dat er een op het werk in de loods staat,ook in die kleur,dat ding is van de oude baas.......

Ach de Pacer, en toch was best een leuk karretje. heb er zelf eens mee mogen rijden, (was van een vriendin) maar ja het was een AMC en die vielen uiteindelijk vanzelf uit elkaar nadat ze de 3 / 4 jaar waren gepasseerd. De Pacer is soort van laatste poging geweest om het merk te redden wat dus niet gelukt is. de meest bekende is toch wel de AMC Matador geweest, veel amerikaanse politie korpsen (oostkust) reden er mee en hij is het meest bekend uit de serie "Hill Street Blues"

Link naar reactie

mijn lijstje

1. trabant

2.wartburg

3.dkw

4.volga

5.skoda

allemaal van 40 jaar geleden. Huidige tijd is iedere Ssaung Young vreselijk, fiat multipla is ook vreselijk en allerlei Japanse koekblikken

Mooiste auto ooit Jaguar E-type coupe, tweede serie en als een na mooiste de BMW Z3 M Coupe...... :clapping:

Link naar reactie

In willekeurige volgorde:

  • de oer-Ford Ka: een auto wordt niet mooier als je er méér zwart plastic opschroeft. Alhoewel...
  • Nissan Juke: ik heb er een week noodgedwongen in gereden, en daarna vond ik de buitenkant wel meevallen...
  • Opel Meriva/Zafira: laat ik volstaan te zeggen dat ik Yangkies mening deel...
  • Wartburg Tourist (de stationwagon): veredeld karton en tweetakt; een gouden duo!
  • Alles met het Stutz-logo: "good enough for Elvis" is niet per se een aanbeveling...
Link naar reactie

pampus, volgens mij heb jij gewoon niks met iets iets wat is geproduceerd achtwr het ijzeren gordijn?

Trouwens een trabant, is dat eigenlijk wel een auto, volgens mij meer een overdekte brommer.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.