Ga naar inhoud

Domme acties: wat heb jij op te biechten?


bert z3

Aanbevolen berichten

Als je veel sleutelt gaat er ook wel eens wat mis ja :lol:

Maar gemiddeld per sleutelavontuur vallen de ongevalletjes gelukkig wel mee. Het is leuk om te lezen dat anderen ook zo hun :blink: momentjes hebben :)

Link naar reactie

Dat was wel een memorabel momentje Guido...dat je nog lang zal blijven achtervolgen haha :lachen:

"Ik geloof dat ik iets hoor tikken als ik hard rem" :lol:

Mja, als je niks doet kun je ook geen fouten maken! :)

Link naar reactie

Ik hoorde al de hele tijd iets tikken, ook onder het rijden, dus ik wist dat er iets niet goed zat, ergens in het onderstel. Dat terwijl ik er al meer dan 1000km mee gereden had.

Het probleem was alleen dat ik het euvel tijdens rijpauzes niet kon vinden met 1 set ogen. Uiteindelijk was het gewoon te scharen onder het kopje pech.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Men zou wel eens kunnen denken dat ik het ben, :hypocritesmiley:

hadden ze geen zwarte?? :nasty:

nee Marco, geen zwarte!!!! ik dacht inderdaad dat het die van jou was

en het verhaal van mijn ruitje is hier inmiddels ook wel bekend denk ik, met 5 man het nieuwe ruitje er niet inkrijgen :lachen:

voordeel: ik heb nu een mooie nieuwe kap en ruitje

Link naar reactie

Dat je iets niet voor mekaar krijgt maakt het nog geen domme actie ;) (dat vind ik althans)

In ieder geval probeer je het :)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ach, wat is een domme actie: bij het sleutelen aan de Harley een boutje naast de accu laten vallen en dan proberen uit de accubak te vissen.

Op zich is dat geen probleem, tenzij je met je trouwring klem komt te zitten tussen de + pool en en frame..... :muur:

Je leert wel van dat soort acties, maar het leerproces is soms pijnlijk...

Link naar reactie

nee Marco, geen zwarte!!!! ik dacht inderdaad dat het die van jou was

en het verhaal van mijn ruitje is hier inmiddels ook wel bekend denk ik, met 5 man het nieuwe ruitje er niet inkrijgen :lachen:

voordeel: ik heb nu een mooie nieuwe kap en ruitje

Moet je er wel bij vertellen Eddy dat het toen sneeuwde en het vroor...

Dus die mensen hadden allemaal trillende vingertjes :lachen:

Zou het toeval zijn dat ik al bij 3 "ongelukjes'' die hier reeds genoemd zijn op het forum aanwezig was?.... ;)

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

en het verhaal van mijn ruitje is hier inmiddels ook wel bekend denk ik,

Dat je iets niet voor mekaar krijgt maakt het nog geen domme actie ;) (dat vind ik althans)

In ieder geval probeer je het :)

X2

Guido heeft gelijk het was geen domme actie, jij had gewoon pech met je ruitje Eddy (90% weersomstandigheden denk ik)

en als ik zijn post lees, is volgens Ivo hijzelf die andere 10 %

:lachen: :lachen:

Link naar reactie

Laatste domme actie was het demonstreren van een telescoopladder, :blink:

i1xy.jpg

En dan de opmerking van mijn zoontje van 9 met een grote grijns, pap er loopt water uit je ogen, kusje er op :rant:

aangepast door duikie
Link naar reactie

Moet je er wel bij vertellen Eddy dat het toen sneeuwde en het vroor...

Dus die mensen hadden allemaal trillende vingertjes :lachen:

Zou het toeval zijn dat ik al bij 3 "ongelukjes'' die hier reeds genoemd zijn op het forum aanwezig was?.... ;)

jaaa, als je daar nu aan terug denkt :lachen: na goed 10min stonden 5 mannen zich in de handen te wrijven/ blazen rond de

achterzijde van een half geopende zzz zonder ruitje

Ivo, de radio gaat nog steeds, het zal dus toeval zijn :171:

Link naar reactie

^eeeehhhmmm ja tuurlijk :hypocritesmiley:

Maar je moet het goede voorbeeld geven he! Dus alle vloeken en schreeuwen bleven netjes binnen

maar het voelde ongeveer zo

:muur::rant::rant::muur::rant::muur::rant:

aangepast door duikie
Link naar reactie

^^ kan ik best geloven

:237:

als je dat nog eens overkomt, neem een grote naald of een klein ijzerboortje (iets van 2mm) en dan

met draaiende bewegingen een gaatje maken in de nagel tot het bloed er uit komt en de pijn trekt zo weg

Link naar reactie

Nou, ik heb een keer vergeten mijn vinger weg te halen in de winter toen ik het portier dichtklapte.

Ik had zojuist zo'n aluminium ding over mijn voorruit gespannen en hield deze met mijn hand vast...

Het vroor een graadje of -10, ik was moe, en had er een lange werkdag opzitten.

Dus ik gooi het portier met een lekkere stoot dicht en wil weglopen. Helaas zat mijn hand nog tussen het chassis...

Dag erna met 2 blauwe vingers naar de dokter gekund, inderdaad om gaatjes in mijn nagels te laten maken.

De dokter deed dit overigens met een warme naald...

Link naar reactie

Heb een aantal jaren geleden een keertje 's avonds laat mijn auto even aan de kant van de weg op het fietspad gezet omdat mijn uitlaat lekte en begon te rammelen, dus achter onder de auto kijken en ja hoor de hele achterdemper hing er los onder. Kofferbakkie open, demper eraf gerukt en erin gegooid , kofferklep dicht gesmeten...............................K#T.............. sleutels ook in de koffer en het was een sedan!!! Daar sta je dan in het donker op een fietspad midden in Hoogeveen,ik kijken of er nog ergens licht brandde ,aangebeld en wat gereedschap gevraagd , de hele achterbank eruit gesloopt en zo kon ik mijn sleutels pakken!!

:muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.