Ga naar inhoud

Domme acties: wat heb jij op te biechten?


bert z3

Aanbevolen berichten

Carglass zet er morgen een nieuwe ruit in ,eigen risico 68 euro......... valt nog mee ,maar blijft een stomme en dan toch dure fout!!

Wat zal het morgen op de terugweg lekker kijken zeg :clapping:

aangepast door bert z3
Link naar reactie

Had misschien ook ergens zonder eigen risico kunnen laten doen maar Carglass zit vlak naast mijn werk dus kan ik hem makkelijk ff neerzetten en weer halen .En.........Carglass geeft gratis spulletjes weg volgens de reclame :lol:

Link naar reactie

Nu ik ook maar even, lekker autopoetsen, vooruit met glassex, motorkap open, wissers even opentrekken onder de motorkap. Mooie vooruit, rechterwisser teru op de ruit. Even kletsen en dan de motorkap dicht gooien. Arghhh wisser lag toen verbogen in het motor compartiment.... Gloeiende, gloeiende...

Met een waterpomp tang de compleet verbogen ruitenwisser steel weer in min of meer orginele staat terug gebogen....

Enne gisteren mijn rechterachtervelg van wat extra krassen voorzien, suf stoeprandje meegenomen. Vorig jaar de velgen laten restaureren en nu dus een alweer behoorlijk beschadigd. K#t dus..... Wordt weer een bezoekje roodkapje (namijn vakantie)....

Kortom ter leerinhe ende vermaeck

Link naar reactie

Carglass zet er morgen een nieuwe ruit in ,eigen risico 68 euro......... valt nog mee ,maar blijft een stomme en dan toch dure fout!!

Wat zal het morgen op de terugweg lekker kijken zeg :clapping:

Heb je dan wel de groene rand nog boven in de ruit zoals de originele ruit ook heeft?

Link naar reactie

Heb je dan wel de groene rand nog boven in de ruit zoals de originele ruit ook heeft?

Groene (getinte) rand bovenin de ruit, Is dat standaard dan ?

Volgens mij heb ik die niet in mijn ZZZ, terwijl ik toch zeker meen te weten dat ik de originele ruit (af fabriek) nog heb.

Link naar reactie

@jackz3: waar heb jij je ruit laten vervangen en is het een officiele bmw ruit of een ander fatsoenlijk merk zoals pilkington?

Op de stickers die ik nog bewaard heb staat Saint-Gobain. Dat is een glasfabriek als ik het goed heb.

Ik zal op de ruit zelf nog eens zoeken naar andere aanduidingen. Hij zit er overigens nu bijna een jaar in.

Komt van ASW autoglas te Hippolytushoef, in de kop van NH.

aangepast door Jack-z3
Link naar reactie

Vertel dan eerst maar hoe je die spiegel hebt omgedraaid zonder de ruit te breken!!! (of heb je eerst 5x een ruitje gebroken voordat het lukte??)

Nee zeg! We blijven niet aan de gang... :)

Ik heb gewoon aan de autoruit monteur verteld wat er gebeurd was, en of hij de spiegel op de nieuwe ruit alsnog omgekeerd kon monteren.

Binnen 2 seconden merkte hij op dat er een onderdeeltje op de koppeling iets verdraaid was oid, zat even te pielen met een klein schroevedraaiertje, en klikte de spiegel daarna direct vast.....

Niets forceren, maar even rustig kijken wat er aan de hand is.

Als je het bevestigingsarm wat op het glas zit bekijkt, dan zie je dat kracht hierop werkt als een hefboom op het glas. En de verlijming is blijkbaar zo sterk, dat je eerder de ruit stukdrukt dan dat de lijmlaag los gaat!

Tja, soms komt ervaring gratis, soms moet je er voor betalen.

Link naar reactie

Groene (getinte) rand bovenin de ruit, Is dat standaard dan ?

Volgens mij heb ik die niet in mijn ZZZ, terwijl ik toch zeker meen te weten dat ik de originele ruit (af fabriek) nog heb.

Is een extra optie volgens mij. Bij mij staat het althans apart vermeld op de optielijst...

Vind het wel praktisch met laagstaande zon...

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb je titel op je eigen verzoek even aangepast.

Ik zal me nog even bezinnen op WELKE dommigheid ik hier wens te delen ;)

Link naar reactie

Mmh....mij is eens een keer een auto door de krik gezakt bij het wisselen van de wielen :hypocritesmiley:

Gelukkig gooi ik altijd een paar banden onder de auto...maar ik kan je wel melden dat ik even het zweet op het voorhoofd had staan :nasty:

Link naar reactie

Tijdje geleden bij 30 graden op een erg drukke snelweg even een lekke band van de daily gewisseld.

Krik niet onder krikpunt gezet maar net ervoor onder de kokerbalk en na de actie de hele kokerbalk naar de klote.

Zag er goed uit..............krijg je bij het schadebedrijf ook nog de opmerking............was geen slimme actie he

Link naar reactie

Het is al weer jaren geleden, maar als ik er nu aan terug denk was het wel echt stom. :blush:

Mijn blaas stond op springen en ben toen als bestuurder uit een VW busje gestapt voordat ie helemaal stil stond.

Lag meteen plat op het asfalt, ging gelukkig allemaal goed, maar voor hetzelfde geld kom je onder je eigen auto.

Link naar reactie

Mmh....mij is eens een keer een auto door de krik gezakt bij het wisselen van de wielen :hypocritesmiley:

Gelukkig gooi ik altijd een paar banden onder de auto...maar ik kan je wel melden dat ik even het zweet op het voorhoofd had staan :nasty:

Bedoel je dat de onderkant zo verroest was, dat de krik door de auto ging? Cq. de auto over de krik zakte? :guitar:

Link naar reactie

Toch leuk al die blunders !! Vooral doorgaan met opbiechten!!

Mijn ruit is inmiddels vervangen en Jack de spiegel zit er nu anderom op en ik moet zeggen het scheelt echt behoorlijk ,heb nu veel meer zicht!! Dus achteraf dus toch een goede tip !! :clapping:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.