Ga naar inhoud

Domme acties: wat heb jij op te biechten?


bert z3

Aanbevolen berichten

Geinspireerd door het topic binnenspiegel ombouwen van groot naar klein en ergens een opmerking gelezen hebbende dat iemand zijn spiegel omgedraaid had en dat dat ook al aanzienlijk zou schelen in zicht.....................

Vandaag onder het terugrijden van werk naar huis dacht ik : Bert jonge je kunt wel even proberen die spiegel helemaal rond te draaien ,dus spiegel beetje scheef en dan proberen andersom te krijgen, ging een beetje lastig dus ik moest ff beetje kracht zetten en klik............... de spiegel van de houder losgeschoten, ik denk K#T die duw ik even terug ,dus met lichte maar achteraf gezien te zware druk de spiegel proberen weer over die knop van de houder te drukken en ja hoor ................PATS/KNETTER/KLETS de hele voorruit aan flarden ,de steun brak uit het glas en scheuren over de hele ruit!!

Dat wordt dus een bezoekje aan Carglass......................!!

P.S. ja ik weet het............domme aktie!! :muur::muur::muur:

Link naar reactie
  • Administrator

Maar goed dat we hier geen jaarlijkse awards voor domme acties uitreiken ;)

Maarre, hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar? Zat er al niet een beschadiging ergens?

Hoop voor je dat vergoed wordt. Succes met de afwikkeling!

Link naar reactie

Dat dan weer wel ja, maar aan deze ruit mankeerde nog niets.............ben nu toch weer 68 euro eigen risico lichter!! Als ik wat meer tijd en rust heb zal ik toch maar zo'n Gamma spiegeltje halen en monteren !!

Link naar reactie

je voelde je vast net als ik toen ik met de naald van de temperatuurmeter van het dashboard van mijn e39 in mijn tangetje stond te kijken naar het binnenwerk van de meter toen ik even snel iets wilde fixen.

Link naar reactie

:lol: Ja denk het ook Sandere !! Maar wordt wel vergoedt hoor, ben verzekerd voor glasschade !!

Zat geen beschadiging,ik heb gewoon met veel kracht geprobeerd om die spiegel terug te drukken op de steun en er niet bij nagedacht dat die steun tegen de ruit zit geplakt, dus toen schoot die steun er ineens af ..........met een stuk van de ruit !!

Link naar reactie

Okay...........dan hoop ik dat er nog meer sukkels zijn zoals ik!! Mischien kunnen we dit topic ook gewoon aanvullen met de "misstappen" en "stomme ongelukjes" door eigen toedoen?

Ik ben in ieder geval begonnen...............................Wie volgt??????????

Link naar reactie
  • Administrator

Oh ja hoor... we spreken juli 2003, nog geen 14 uur nadat ik mijn Z3 eindelijk had opgehaald en naar Italië was getuft, draai ik bij mijn familie voor de deur de auto in een parkeervak en zie opeens het betonnen afscheidingshekje gevaarlijk heen en weer wiebelen... sh*t! Voorzichtig maar weer iets naar achteren. Alleen draaide deze oen z'n stuur 180 graden de andere kant op........ mooie witte schaafplek als aandenken op de bumper :muur:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Zal ik dan ook eens op de biechtstoel plaatsnemen?

Ik wou de spiegel eens omdraaien, nav een tip op dit forum.

Eraf ging zonder problemen, maar omgekeerd er weer op was een andere zaak.

Uiteindelijk toch iets te veel kracht gebruikt, en toen........ :rant:

Voel je je nu nog weer beter Bert? :lol:

Een tip voor diegenen zonder verzekering: kijk beslist eens verder dan bedrijven als Carclass. Ik wist zo zonder veel moeite 50% te besparen.

En de ruit is echt niet anders.

Link naar reactie

andermans leed is toch leuker dan eigen leed!!

Ik vind jouw leed leuker :lachen:

*tsjakka modus aan*

Scherven brengen geluk en je hebt weer een super leermoment gehad vandaag,

daarbij die oude ruit was toch al bijna versleten, er was al zoveel doorheen gekeken

een nieuwe ruit geeft je weer een frisse kijk op de wereld

TSJAKKAAA

*tsjakka modus uit*

rot voor je :171:

Link naar reactie

Bedankt Jack ,dit doet me goed ,ben ik tenminste niet de enige sukkel hier :lachen:

En die omdraaittip die jij gelezen hebt.... was van mij!

Mischien moeten die allemaal maar eens gewist worden van dit forum. Kost teveel ruiten!

Link naar reactie

Vertel dan eerst maar hoe je die spiegel hebt omgedraaid zonder de ruit te breken!!! (of heb je eerst 5x een ruitje gebroken voordat het lukte??)

aangepast door bert z3
Link naar reactie

Gewoon tegen de verzekering zeggen dat je steenslag van binnenuit hebt gehad. Dan valt het onder de all-risk verzekering! :lachen:

Ik heb die spiegel er trouwens ook een keer vanaf gedraaid en zonder schade terug kunnen zetten. Dom geluk blijkbaar.

Succes met de schadeafwikkeling.

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.