Ga naar inhoud

Domme acties: wat heb jij op te biechten?


bert z3

Aanbevolen berichten

Half uur zwetend aan de 4 knoppen van de persenning lopen ronddraaien en trekken om hem los te krijgen, nadat de dealer hem op de dag dat ik de z3 kon ophalen er op had bevestigd. . .

Link naar reactie

Oh ja ,nog een keer een blunder gehad:

ik had een keer een Subaru Legacy gekocht van een duister figuur uit Enschede ,de auto was erg smerig maar daar kan ik goed doorheen kijken en zag dat er een superstrakke auto onder zat! Dus meenemen dat ding en ik ben een hele dag bezig geweest om de binnenkant schoon te krijgen, de auto was gewoon bruin/geel van binnen van de nicotine (gatver wat goor) ,maar met de stoomeend en heel veel doeken de auto weer als nieuw van binnen, de volgende dag de buitenkant aangepakt, nou de auto was niet meer te herkennen ,echt helemaal als nieuw ,geen krasje ,geen deukje helemaal niets!! Ik apetrots op mijn werk ,zag dat er nog een heel klein beetje vuil in de kofferbak lag en vol enthousiasme de stofzuiger gepakt en pak daarna het verlengsnoer uit de garage ,doe de stekker in het stopcontact en gooi nonchalant de rest van het verlengsnoer naar buiten..............PATS !!!! De contrastekker precies midden op de motorkap, DEUK erin .....dat was ook echt een vloekmoment :rant::rant: 2 dagen werk en trots gevoel in 1 stomme gooi WEG!!!!!

Link naar reactie

Ik heb mijn middenconsole uit elkaar gehaald om een sensor te vervangen, aan het einde zat er onder aan een schakelaar voor de centrale vergrendeling van het achtercompartiment, die kreeg ik er dus nooit meer terug op zijn plaats, eerdaags maar eens weer een poging doen dit te fixen,

Verder nog wel eens een band verwisseld en de wagen gleed van de krik, zat mijn hand tussen de wielrand en de band, dat deed zeer auuh.

Meer durf ik niet op te biechten!!

Link naar reactie

bij het sleutelen aan een 323I e21 ooit eens mijn portefuille op de motorkap gelegd en vergeten weg te halen voor het proefrijden.

gelukkig vond en eerlijke man hem.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Ik begon dit topic met een nieuwe voorruit.............................er komt volgende week vrijdag weer een nieuwe in!! Ik verbeelde me al een tijdje dat ik duizelig werd als ik in de bmw reed en dacht eerst dat het aan mezelf lag of aan mijn bril of zo ,maar toen werd het me duidelijk dat het gewoon in die nieuwe ruit zit!! De bolling is niet goed of zo, de ruit geeft een vertekend beeld als ik van boven naar beneden kijk of andersom dan vergroot en verkleind de ruit behoorlijk, en ook aan de zijkanten vertekend het beeld, je wordt daar helemaal duizelig van,net alsof je een bril op hebt die niet goed op sterkte is of waar zo'n overgang in zit van leesgedeelte naar verweggedeelte!! Dus ik terug naar Carglass met deze klacht, geen probleem we vervangen de ruit onder garantie, ze gingen nog ff kijken en verbaasden zich over de afwijking van deze ruit................ Nu hebben ze een originele BMW ruit besteld ,die zou waarschijnlijk beter zijn en beter gecontroleerd worden na productie! De ruit die er nu in zit is van Pilkington of zoiets?

Maar goed wordt gelukkig weer opgelost!!

Link naar reactie

Nou ja, krijg je een ruit op sterkte ben je nog niet tevreden, heet dé bedrijfsleider bij carglass soms hans anders?

Grapje, wist niet dat mogelijk was, was misschien een maandagmorgen product?

Link naar reactie

^^ dat is geen domme actie van jou,

maar wel voor het eerst dat ik hoor dat je zelfs een voorruit op sterkte kunt bestellen :oldman:

Rob kom d'r maar in, handel voor je :171:

aangepast door coot
Link naar reactie

Hahaha, weet niet of hij Hans heet maar hij heeft niet de goede sterkte voor me geregeld!!

@ Coot, .........................ik had hem niet op sterkte besteld hoor ,was eigen initiatief van Carglass!!

aangepast door bert z3
Link naar reactie

@m3tje

ach dat brezan boek ligt daar vast alleen vanwege de meiden die erin staan.

tja origineel is toch vaak beter ,vind ik.

of je moet al zeker weten dat het van dezelfde fabrikant is die het ook voor bmw maakt en dan ook de zelfde standaard gebruikt als voor bmw.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

en goedkope monteren!!??

dat valt mee ,standaard plaatsen ze een pilkinton bij die glasboeren,als je erom vraagt dan kun je origineel krijgen maar dat is duurder,stat vast ook iets over in je polis.

sommige automerken laten de ruiten toch al bij pilkinton maken dus dan zou het niets uit moeten maken.

Link naar reactie

Sander, denk je dat ze zelf alle onderdelen maken? Ook de autofabrikanten kopen de onderdelen voor het grootste deel gewoon bij toeleveranciers, bij Ford vinden ze ook dat hun SKF lagers beter zijn dan de lagers die de handel koopt terwijl het de zelfde zijn

Link naar reactie

Je mag er toch van uit gaan dat orgineel bmw staat voor kwaliteit, met imitatie is het maar afwachten!

Tuurlijk zijn er zaken zoals lagers die allemaal uit dezelfde fabriek komen, maar met bv uitlaten is er wel een verschil.

Link naar reactie

Ik weet niet welk gedeelte van jouw post ik heb gemist, maar ik heb tot nu toe geen slechte ervaringen met de carglass/autotaalglas vestiging bij ons in de buurt. In totaal 3 ruiten laten vervangen zonder problemen. eerlijk gezegd nooit gekeken wat er uit kwam en wat ze er in gezet hebben. Zolang mijn voorruitverwarming werkt en ik goed zicht heb vind ik het best. Voor de rest zoek ik toch meestal wel naar de gunstigste oplossing. En dat is vaak niet origineel, voor mijn gevoel zetten de grote merken er gewoon erg veel marge op. Verder bedoelde ik er niets kwaads mee.

Link naar reactie
  • Administrator

Rob kom d'r maar in, handel voor je :171:

Zo'n ruit heeft Prinses Christina toch al járen in haar Eend? :lol:

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.