Ga naar inhoud

Hemelse rit op hemelvaartsdag door het groene hart in de driehoek Utrecht, Noord- en Zuid-Holland


PNA

Aanbevolen berichten

zo, ga nu vertrekken, hoop wel dat het bij jullie beter weer is, het regent hier namelijk....nee sorry, het giet.. :blink:

tot straks

Hier is het droog, zonnetje en als jij het water daar laat dan houden we day vast zo :-)

Link naar reactie
  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geweldige dag, linker been een beetje stram, maar helemaal fijn. Bedankt voor de mooie tocht, voor mij een beetje jeugdsentiment (altijd gezeild op Loosdrecht), langs het huis van mijn broer en prima gegeten. Prima hoor enne volgend jaar weer ?

Patricia en Andre superrrrrrrrr

Link naar reactie

Hallo Patricia en André,

Bedankt voor de fijne ontvangst en de prima georganiseerde rit en dat allemaal onder een mooi zonnetje en de kap open :thumbup:

's ochtends om 6.45u vertrokken en 's avonds om 9.45u terug thuis, dus een lange maar zeer leuke dag en eindelijk kennis kunnen

maken met andere forum leden

nog enkele sfeerbeelden

20130509105528.jpg

20130509105745.jpg

20130509105827.jpg

20130509110805.jpg

20130509120043.jpg

20130509120209.jpg

20130509162102.jpg

nooit geweten dat het daar zo een mooie streek was

20130509171600.jpg

Link naar reactie
Geplaatst: (aangepast)

Lieve, leuke en gezellige deelnemers aan de eerste Hemelsvaartrit van dit forum,
Dank voor jullie leuke en spontane reacties voor, tijdens en na de rit.
4 van de 25 deelnemende Z´s komend vanuit onze zuiderburen zorgden voor een internationale tint aan deze rit.
Een aantal mensen wel eens eerder gezien, eerder nooit gesproken vandaag dan voor het eerst wel, bijzondere leuk mensen om mee kennis te maken
Anderen voor het eerst gezien de een wat uitgebreider gesproken dan de ander, alles bij elkaar, erg leuk, ook leuk om te merken dat jullie het zo naar je zin hadden.
Diverse mensen hebben ons gevraagd om eens na te denken om hier een nieuwe traditie van te maken.
Nadat de laatsten zijn vertrokken hebben wij daar nog even over zitten filosoferen, komen we voor Juni op terug
Verder zijn wij nog even bij Sander blijven zitten en om met Hazes te spreken:
Ik ben weer blijven hangen in de kroeg
Zo'n rit Z weet 't, daarvan krijg ik nooit genoeg,
Hoe was het?
Dat was alles wat Z vroeg

Want Z rijdt met mij,
Z heeft de toekomst voor ons allebei,
Z vraagt nooit maak je voor mij eens vrij,
Want Z weet, dit gaat nooit voorbij.

Ik schrijf m'n eigen rit
Tot dat iemand het ook ontdekt en ziet,
Dat een ieder van de rit geniet,
Z vertrouwt op mij, Z gelooft in mij

Even wat sfeer impressies van vandaag:
dsc01710ln.jpg

dsc01711w.jpg



dsc01718pg.jpg

dsc01722y.jpg

dsc01724ns.jpg

dsc01731r.jpg

dsc01734od.jpg

aangepast door PNA
Link naar reactie

Hois,

Leuke sfeer foto's, nogmaals prima geregeld, respect

Link naar reactie

Beste Patricia en Andre,

We hebben erg veel plezier gehad aan de rit, het was voor de eerste keer dat we een rit met het forum meemaakten en het is erg goed bevallen,

Mochten we het hier in hellevoetsluis zat zijn hebben we al wat mooie plekjes gezien op de route.

Wij zijn er de volgende keer zeker weer bij.

Gr marc en conny

Link naar reactie
  • Administrator

Toen waren we nog met 5 :lachen:

En Jurgen zit daar niet tussen, verbaast me eerlijk gezegd niets... :lol:

Link naar reactie

Een heel leuke dag gehad met een goed georganiseerde rit en verrassende stukjes Nederland.

Weer wat oude bekenden en ook nieuwe gezichten gezien zowel tijdens de smakelijke lunch, de gezellige borrel en het hele lekkere diner.

Patricia en André; mede namens Mary bedankt voor de gezelligheid, enthousiasme en goede organisatie. :thumbup:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Andre en Patricia bedankt voor de geweldige dag, was voor ons de eerste keer dat we meededen en is goed bevallen. Zowel voor mij als mijn dochter.

Dus wij sluiten ons aan bij wat andere ook al schreven: Perfect georganiseerde rit door een hele mooi stukje Nederland.

Marco & Anouk

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.