Ga naar inhoud

Hemelse rit op hemelvaartsdag door het groene hart in de driehoek Utrecht, Noord- en Zuid-Holland


PNA

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik weet dat we eigenlijk te laat zijn met aanmelden, maar als het nog kan willen we ook graag mee met deze hemelse rit :-):-)

Twee personen incl lunch.

Groetjes Tom & Anja

Link naar reactie

Hallo, wij willen ook mee. Wordt voor ons de eerste keer dat we met een tocht mee gaan.

Kijken er naar uit. Hopen op mooi weer maar wie niet!

Ook jullie welkom, staan erbij en met dat mooie weer komt het vast goed, zit al opgesloten in de naam van de dag toch?

Link naar reactie

Ik zie deze thread nu pas staan, wonderbaarlijk genoeg op de laatste dag van de verlengde inschrijving.. Als het nog kan, wil ik me graag inschrijven voor lunch en dinner - voorlopig voor 1 persoon, maar zal proberen een 2e te strikken :-)

Link naar reactie

Het voorjaar is uiteindelijk gisteren begonnen, dus dat belooft wat voor de komende ritten.

Stand van zaken voor de 9e mei.

Nog 2 auto's te gaan en we hebben een optocht van 25 stuks.

Nog 7 1/2 uur te gaan en de inschrijving sluit.

Wie?

Link naar reactie
  • Administrator

De verwachting is dat ik die week mijn kop aan het verbranden ben in de Dolomieten, dus kan er helaas niet bij zijn. Veel succes alvast met de voorbereidingen!

Link naar reactie
  • Administrator

^ Ik heb je vanochtend een uitvoerige PM gestuurd: ik kan helaas niet met zekerheid zeggen of ik er bij kan zijn, dus streep mij ook maar weg ...

Link naar reactie

De verwachting is dat ik die week mijn kop aan het verbranden ben in de Dolomieten, dus kan er helaas niet bij zijn. Veel succes alvast met de voorbereidingen!

Thanks Rob, geniet ervan in de dolomieten, jij daar ook succes met de voorbereidingen.

Link naar reactie

^ Ik heb je vanochtend een uitvoerige PM gestuurd: ik kan helaas niet met zekerheid zeggen of ik er bij kan zijn, dus streep mij ook maar weg ...

Hoi Maurits dank voor je PM, zal je wegstrepen en succes met je verdere herstel.

Link naar reactie

Inschrijving nu echt gesloten!

Morgen gaan we definitieve afspraken maken met de lunch lokatie daarom paar mensen nog even een PM gestuurd inzake de betalingen.

Komend weekend nog een keer het rondje rijden en de laatste hand leggen aan de route beschrijving.

Deelnemers ontvangen in de PM het weekend voor de rit alle gegevens waar we vertrekken, lunchen en 's avonds gaan eten, etcetera.

Aangezien het aantal dinerdeelnemers wat beperkt is moeten we daarvoor de bakens even verzetten, maar dat lossen we natuurlijk op, we gaan voor een smaakvolle, gezellige en goede oplossing.

P.S. Mochten er nog vegetarische diner gasten zijn stuur ons even een PM-etje, houden we daar even rekening mee.

aangepast door PNA
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.