Ga naar inhoud

Hemelse rit op hemelvaartsdag door het groene hart in de driehoek Utrecht, Noord- en Zuid-Holland


PNA

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Patricia & André,

Dank voor de geweldige organisatie, jullie enthousiasme, de prachtige rit; kortom voor deze heerlijke dag.

We hebben er van genoten!! :clapping:

Ook dank aan de deelnemers; het is altijd weer gezellig om weer eens lekker bij te kletsen met oude bekenden :groupwave: en nieuwe deelnemers te ontmoeten.

Chapeau!!!!!

Link naar reactie

D'r is iets dat niet klopt in dit plaatje....
De zon schijnt en al de ZZZ'tjes staan er met gesloten kap....waar zijn de DIE HARDS ?? :)

Zo te lezen was het een schitterende dag en hopelijk hebben we op 9 juni ook wat zon....

aangepast door Flyingart
Link naar reactie

De zon schijnt en al de ZZZ'tjes staan er met gesloten kap....waar zijn de DIE HARDS ?? :)

Zoals je ziet staan de auto's geparkeerd. Er was onlangs een topic over parkeren met de kap open of dicht en daaruit bleek dat de meeste mensen de kap dicht doen als ze de auto ergens parkeren, ook al is het mooi weer. Aldus en zodoende zijn de kapjes op de foto dicht. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie

D'r is iets dat niet klopt in dit plaatje....

De zon schijnt en al de ZZZ'tjes staan er met gesloten kap....waar zijn de DIE HARDS ?? :)

Zo te lezen was het een schitterende dag en hopelijk hebben we op 9 juni ook wat zon....

Als je in Amsterdam je kap naar beneden laat staan tijdens het eten is de kans vrij groot dat er iets gejat wordt, dus de rest van de dag lekker open gereden( behalve de QP rijders uiteraard).

Link naar reactie

Wij (theo en rene) hebben er zin in. Tot morgen rond 9.45..... Enne me dak gaat er niet af hahaha.

Wromnie ?

kolb040607.jpg

:sFun_whistle::hypocritesmiley:

Als je in Amsterdam je kap naar beneden laat staan tijdens het eten is de kans vrij groot dat er iets gejat wordt, dus de rest van de dag lekker open gereden( behalve de QP rijders uiteraard).

Ondanks dat dat nadrukkelijk ook aan hen is aangeboden

Link naar reactie

Zeker jaloers op de prachtige en zeldzame QP's :clapping:

Nee hoor, we willen alleen maar behulpzaam zijn bij het mogelijk gewenste cabrioletteren Roadsteren van een QP :hypocritesmiley:

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie

Dit is ook een optie,34oa8g4.jpg

Is niet nodig hoor, wij hebben het niet koud gehad en gezien de diverse blauwe neuzen, wanten en oorbeschermers konden wij gewoon in ons t shirtje zitten en als het dan een keer warm is, airco-tje, raampjes dichr, dakje dicht en binnen 5 minuten aangenaam. Als ik wil lijden dan pak ik mijn MG WEL. Hahaha

Link naar reactie

Is niet nodig hoor, wij hebben het niet koud gehad en gezien de diverse blauwe neuzen, wanten en oorbeschermers konden wij gewoon in ons t shirtje zitten en als het dan een keer warm is, airco-tje, raampjes dichr, dakje dicht en binnen 5 minuten aangenaam. Als ik wil lijden dan pak ik mijn MG WEL. Hahaha

Haha, pijnpuntje voor QP rijders!, nou geen kou geleden hoor met de kap eraf, conclusie gewoon allebei kopen!!

Kan je kiezen.

Link naar reactie

Op 9 mei hebben diverse mensen hebben ons gevraagd om eens na te denken om hier een nieuwe traditie van te maken.
Zoals beloofd zouden wij daarvoor Juni nog even op terug komen.

We hebben goed nieuws, dus zet maar vast in de agenda 29 mei 2014, Hemelserit II

Start, rit en lunch gaan we zullen we het komend jaar goed over nadenken.

Finishplaats en diner wordt wegens succes geprolongeerd.

aangepast door PNA
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.