Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Aangezien hij zelf een verband trekt tussen leeftijd en rijprestaties zal dat wel zijn zoon worden :lol:

Al vind ik wat hij zegt wel lichtelijk overdreven. Dat een rit 6 of 7 uur duurt betekend niet dat je 6 uur lang haarspeldbochten voor je kiezen krijgt. Je rijdt van pas naar pas, en alleen op de passen vind je die bochten. De stukken er tussenin zijn gewoon relaxed cruisen ^_^. En je zit ook nog meer dan een uur te lunchen etc :)

Link naar reactie
  • Administrator

Ik kan ook wel elke dag een ander hotel inplannen, dan worden de rijdagen wat korter, moet je alleen vaker met je spullen sjouwen. U zegt het maar ^_^

Link naar reactie

Er is nog nooit een kok gevonden die koken kan naar alle monden

Rob moet gewoon doen wat hijzelf leuk vindt, anderen moeten niet zeuren. Zeker die 50 plussers niet :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Ben al druk aan 't puzzelen met Tyre/Maps/Earth en old school wegenkaarten :book:.

Tuurlijk doe ik wat ik zelf leuk vind, maar hou ook terdege rekening met wat jullie leuk zouden vinden en alle opmerkingen neem ik mee. Of ik er wat mee doe is alleen de vraag :sFun_whistle:.

Link naar reactie

maar hou ook terdege rekening met wat jullie leuk zouden vinden en alle opmerkingen neem ik mee

Als je dan zorgt dat er autotreinen naar toe gaan, zodat Gillaine met Gaby op de trein kan stappen, zonder al die afgronden te moeten ondergaan :sSig_ImSorry:

Een ruime parkeerplaats bij het hotel is dan voldoende, dan vermaak ik mezelf wel op de dagen dat er zonodig "passen" moeten worden gereden :sSic_sick:

Een luchthaven ergens in de omgeving is een andere optie om bijvoorbeeld twee dagen heerlijk mee te kunnen genieten met deze leuke groep :3:

Maar dit is waarschijnlijk niet te realiseren.

Gaat Hans gewoon lekker alleen genieten :sHa_biggrin2:

Link naar reactie
  • Administrator

Er is vast wel een soort van therapie voor Gillaine. Nadia jaagt nu ook al het ongedierte het huis uit, en dat had ze ook nooit verwacht te durven. Dus zolang Hans netjes op de weg blijft, is er niets aan de hand en kun je rustig met hem meerijden :)

Link naar reactie
  • Administrator

't Gaat weer een heel gepuzzel worden om het rijtje passen wat ik inmiddels op papier heb staan in logische volgorde te plaatsen :sCo_unsure:

Zitten trouwens verdacht weinig tunnels in het parcours :sCo_chinscratch:

Link naar reactie
  • Administrator

Kleine update:

Ben inmiddels al vrij ver gevorderd met het plannen van de routes, even uitgaande van de mogelijkheden tot overnachten in de hotels die ik momenteel voor ogen heb, en ben voornemens om vanaf 10 september te gaan voorrijden. Tyre geeft in totaal zo'n 30 uur rijtijd aan (aldaar), dus in principe moet het voorrijden in 2 dagen te doen zijn :sFun_whistle:.

Houdt in dat ik dan van mijn 12 dagen vakantie nog 10 overhoud om lekker aan het strand te gaan liggen :thumbup:.

Daarnaast heb ik wat leuke weggetjes gevonden met enkele tunnels om het adventure-gehalte voor Henk wat op te krikken :hypocritesmiley:. Voor mensen die graag in de zomer skieën, neem gerust je latten mee... :rolleyes:

Mochten er nog mensen zijn die twijfelen en zich nog niet hebben opgegeven... je weet niet wat je gaat missen! :sleep:

Meer zeg ik voorlopig niet :P.

Link naar reactie

Rob en Richelle,

Net je nieuwe zaak geopend, drama zomerrit achter de rug en dan al weer verder met Europa 2013?

Petje af :petje: ; oeps das op!

We nemen aan dat jullie dit koppelen aan jullie vakantie?

Geniet ervan en veel succes met de planning van een , ongetwijfeld, mooie reis. (gaat voor G. waarschijnlijk niet lukken met die therapeut :muur:

Met deze reis maken jullie veel mensen gelukkig en zeer tevreden :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping:

Link naar reactie

Mochten er nog mensen zijn die twijfelen en zich nog niet hebben opgegeven... je weet niet wat je gaat missen! :sleep:

Ken je dat gevoel dat als je als kind net een week geleden jarig bent geweest je weer een heel jaar moet wachten en dat dat op voorhand al als een eeuwigheid voelt?

Dat ervaar ik dus ook :lol:

Voor de rest vertoon ik een beetje het gedrag van een adhd peuter bij de gedachte dat het weer een superspektakel gaat worden :punk:

Link naar reactie
  • Administrator

We nemen aan dat jullie dit koppelen aan jullie vakantie?

Richelle heeft geen vakantie meer dit jaar, zij is dit jaar al op wintersport geweest :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator

Nou, vooruit dan... een paar fototjes (waar streetview al niet goed voor is)

ET2013-01.jpg

ET2013-02.jpg

ET2013-03.jpg

ET2013-04.jpg

ET2013-05.jpg

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Aanmeldingslijst aangepast met de namen die mij vandaag aangaven er wel oren naar te hebben om eventueel mee te gaan.

Staat je naam er tussen en weet je al 100% zeker dat je NIET mee kunt, meld je dan vast af. Pas ergens in maart/april wil ik graag weten wie er definitief mee gaan.

Tot die tijd mag iedereen zich aanmelden die de intentie heeft om mee te gaan. Doe het vooral, want dan kan ik daar op inspelen met het reserveren van kamers in de hotels. Je kunt je beter achteraf afmelden dan dat je naast de pot piest, want dat zou zonde zijn :lol:.

PS. Frenk, laat je nog even weten of je van je voorkeursbehandeling gebruik wilt maken? :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Hallo Rob, zet mij dan maar op de reservelijst. Ik zal eens kijken of het gaat passen rond die tijd.

Verrek, ik sta er al op. https://www.bmwzforum.nl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/dry.png

aangepast door JK-Z4-3.0i
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.