Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

@Arno: :thumbup:

Zal ik Eddo, Ruud en Frank er dan ook gelijk maar even voor de zekerheid bijzetten, dan hebben we de club weer compleet :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Had ik al gedaan Ruud :lol:

@Eddo & Frank: ik hoor het wel als het niet wenselijk is om op de lijst te staan ^_^

Nog 1 plekje en dan naar de reservelijst, schiet mooi op zo, heb ik een goeie indicatie welke kant het op gaat :thumbup:.

Overigens wil die reservelijst NIET zeggen dat je compleet buiten de boot valt als iedereen van de lijst van 20 meegaat. Hangt van de accomodaties af of er meer dan max 40 personen gehuisvest kunnen worden. Dus meld je gerust aan, dan weet ik waar ik evt. max op kan rekenen.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Trouwens.... waarom wordt de europatour weer begin september gereden en niet bijv in juni? (is er toch nog wat afwisseling; van de variatie in het deelnemersveld hoef je het niet te hebben <_< )

Vorige keer werd er een poll gehouden, maar het maakt mij niets uit. Dat hele jaar is in mijn agenda nog leeg :lol:

Dus Rob, je moet die tour vooral organiseren op de datum die jou het beste uitkomt (bouwvak misschien; ik weet niet hoe je met klandizie zit)

Link naar reactie

September helemaal goed! gelijk erachteraan met vliegtuig naar vakantiebestemming, twee vliegen in één klap! :punk:

Link naar reactie

dat de Fransen niet zo vriendelijk meer zijn voor toeristen na het hoogseizoen.

Hier zakt mijn slipje (momenteel een string) toch weer van af.

Ik hoor al jaaaren dat duitsers, oostenrijkers, fransen, spanjaarden etc. onsympathiek zijn tegen buitenlanders.

misschien zijn de verwachtingen te hoog, of gedragen de toeristen zich er naar <_< .

Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad. :lol: Overigens calculeer ik het wel in dat het horecapersoneel aan het einde van een vakantieperiode van 3-6 maanden 16 uur/dag werken, "toerist moe zijn".

Link naar reactie

Jij komt ook niet gillend en lallend binnen Henk (dat zijn ze na een paar maanden wel zat ja), waarschijnlijk merken ze je niet eens op ^_^ . En het scheelt ook als je een woordje over de grens spreekt. Ik kan me ook niet echt een slechte ontvangst herinneren. En trouwens, als het voor 1 nacht is, wat kan mij dat nou schelen hoe vriendelijk diegene achter de balie is, als ik maar een bed, slaapkamer en douche heb.

Link naar reactie
  • Administrator

Laat ik beginnen met te zeggen dat we het geweldig vinden dat nagenoeg de hele club van vorig jaar weer interesse heeft, top :thumbup:

D'r zitten een paar nieuwkomers tussen, maar voor een aantal zijn die niet geheel onbekend :)

Ten tweede zou het fijn als de mod/admin die de topictitel heeft aangepast, deze weer terug wil zetten naar september. Dank!

(dit kan ik helaas niet zelf meer doen als een mod/admin eraan heeft gezeten)

Ten derde... we hebben er al weer onzettend veel zin in! :gathering::drank:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.