Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Laat ik beginnen met te zeggen dat we het geweldig vinden dat nagenoeg de hele club van vorig jaar weer interesse heeft, top :thumbup:

Is idd een compliment voor de organisatie (vnl.Richelle). :lol:

Toch een opmerking:

Op dagen dat er geen tunnels zijn, graag max. 5 uur/dag in de auto, uiterlijk om 16.00-17.00 in het zwembad en/of aan de Pastis.

Het is per slot van rekening vakantie! :guitar:

Link naar reactie
  • Administrator

Jij krijgt een alternatieve route elke dag met alleen maar tunnels. De bedoeling is dan dat je binnen een bepaalde tijd een X aantal tunnels weet te rijden. Als je het haalt, ben jij om 16.00u weer terug in 't hotel. Haal je het niet, tsja... :hypocritesmiley:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ben het wel met Henk eens dat er in editie I dagen zaten die nét iets te lang waren. Dat was met name de dag dat we naar Bormio reden en waarbij de afdaling van de Gavia al in de schemering was.

Iets kortere rijtijden geven Henk de gelegenheid om zich al vroegtijdig te bezatten aan de rand van het zwembad, en geven mij de gelegenheid om af en toe tussenstops te maken in charmante dorpjes of bij mooie uitzichten over het landschap. :)

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

waarbij de afdaling van de Gavia al in de schemering was.

Dat had weinig met de lengte van doen als wel met het tempo van bepaalde individuen op de bewuste pass :P

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Aan de mod/admin die de topictitel heeft teruggezet... Thx! Maar volgens mij moet die persoon hoognodig aan een bril...

Prutser... <_<

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

En dan te bedenken dat hij in aanvankelijk nóg langer was ingepland... :sFun_whistle:

Was een keuze die gemaakt moest worden om toch én de mooie passen te kunnen zien (in combinatie met de 2e dag vanuit Bormio) én in Bormio te geraken. Ik geloof dat dit de 7e optie was die ik uiteindelijk heb gekozen. Voordeel was wel dat je de dag ervoor lekker kon uitrusten in je kamer met airco :rolleyes: (gemeen, ik weet het :hypocritesmiley: )

Link naar reactie
  • Administrator

Moeilijk hè Roger, in 1x goed te doen. En als jij zo graag in juni weg wilt, doe jij dan eens gek en zet een Oostbloktour uit. Zorg je er wel voor dat je een treinkaartje voor de terugreis boekt? ^_^

Probleem opgelost, ik zat in de verkeerde editor :clown:

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie

Was een keuze die gemaakt moest worden om toch ........ dit de 7e optie was die ik uiteindelijk heb gekozen.

Het is goed dit ook eens van jouw kant toegelicht te zien. Het maken van keuzes bij ritten is herkenbaar en zeker lastig, als je de keuzes alleen moet maken.

Bij alles moet je nadenken over hoe anderen het zullen vinden. Uiteindelijk moet je doen wat je zelf het leukste vind, dan maar minder deelnemers (hoewel de belangstelling voor de Luxemburg rit wel onverwacht erg tegen valt).

Link naar reactie
  • Administrator

:blink: waar haal jij zijn aanmelding vandaan?

Zal ik Eddo, Ruud en Frank er dan ook gelijk maar even voor de zekerheid bijzetten, dan hebben we de club weer compleet :lol:

Had ik al gedaan Ruud :lol:

@Eddo & Frank: ik hoor het wel als het niet wenselijk is om op de lijst te staan ^_^

Link naar reactie
  • Administrator

ik zie trouwens nu ineens dat er "goudkuipje" boven mn foto staat :)

wie heeft dat gedaan? :clapping:

Eddo :birthday::guitar::drank: en feli met je nickname :rolleyes:

Je hebt 'm eindelijk verdiend! :thumbup:

Zou (niet zo) leuk (voor Hans) zijn als Christel deze keer mee zou kunnen! Misschien moet Hans dan toch Gillaine er maar eens van proberen te overtuigen dat het rijden over bergpassen helemaal niet zo eng is :sFun_whistle:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Wat een geneuzel over de lengte van die dagen zeg....

Het is toch de Rit der Ritten? Dan moet er ook gereden worden ook hoor.. <_<

Vakantie houden doe je maar in je eigen tijd. Als je de dagrit te lang vind kan je altijd besluiten op een bepaald moment je navi rechtstreeks naar het hotel te sturen. ;)

Sowieso was ik die dag met de gavia volgens mij als laatste binnen na mijn omweggetje richting oostenrijk :lol: dus jullie moeten niet zeuren. :P

Link naar reactie
  • Administrator

Passo del Tornale Guido? Hij zou er volgend jaar zomaar eens in kunnen zitten...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Als je de dagrit te lang vind kan je altijd besluiten op een bepaald moment je navi rechtstreeks naar het hotel te sturen. ;)

^ Helemaal mee eens, als je rustig aan wil en niet meer dan vijf uur per dag kom je w.s. ook niet verder dan Luxemburg :sCo_chinscratch:

Meen me te herinneren dat (een weliswaar wat oudere) deelnemer verleden jaar de stelviopas oversloeg en om 4 uur rechtstreeks op het hotel afstuurde

Link naar reactie

Natuurlijk zijn er dagen (vooral de eerste dag), dat er afstanden overbrugt moeten worden.

6 uur lang geconcentreerd, haarspeldbochten in een hoog tempo, vindt ik (persoonlijk) wat teveel van goede.

Nou helpt het natuurlijk als je een goede bijrijder hebt die het stuur soms overneemt zodat je wat kan uitrusten/ relaxt het landschap kan bekijken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.