Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^1 maar Ivo, maar ik plak her en der wat van die 3M houdertjes om makkelijk te kunnen switchen :)

Ben jij wel helemaal lekker, mien jong? :lol:

Ten eerste heet ik geen Guido die om 2u 's nachts voor vertrek nog een auto in elkaar moet gaan staan schroeven (en dat ook nog voor elkaar krijgt, ik waarschijnlijk niet) en ten tweede staat mijn hoofd er totaal niet naar om het zelf te gaan proberen. Er is een sensor besteld en als het qua tijd in te passen valt, zetten ze hem er ook nog in. Zo niet, neem ik de sensor mee en mag Guido het onderweg doen als de auto in de noodloop gaat :lachen:

Link naar reactie

Ik begrijp dat bijna iedereen een camera aan boord heeft tijdens de reis, dus dat wordt nog een filmavondje achteraf. :drank:

voor de rest sluit ik me helemaal bij Arno aan, heel veel plezier allemaal enne "Goedgoan"

Link naar reactie
  • Administrator

Thx Willem, zal helemaal goed komen. Zal aan je denken onderweg :lol:

Als dat met die filmpjes tijdens de rit lukt, doen we dat zeker alleen wordt het dan een Facebook uploadje. Rest komt na de vakantie wel ivm grootte van de bestanden.

Link naar reactie
  • Administrator

Tjonge jonge, wat zien de weersverwachtingen voor de hele week, op alle locaties(!) er ontzettende goed uit :sFun_banana2:

Van welk jaar heb je die zitten bekijken Henk, want op alle sites waar ik kijk is het, met name in het begin van de week, Kilo Utrecht Tango... :muur:

Link naar reactie

Ships, ze hebben cortina idd fors bijgesteld, zou zonnig en 20 grad zijn (in de bergen).

Bolzano blijft op 24 grad, warmer hoeft het niet te zijn!

We zien wel, voorlopig ziet het er voor morgen en zaterdag goed uit.

Link naar reactie

Zo, ik ben gearriveerd in Stuttgart. Morgen eerst een rondleiding door de Porschefabriek, vervolgens misschien het Porsche Museum (niet zo heel veel tijd voor en ben ik al eens geweest), dan een rondleiding bij de Mercedesfabriek en tenslotte even langs bij Meilenwerk. Lijkt me een goed gevulde dag. :)

Voor zaterdag zie ik tegenstrijdige berichten over Reutte, Rob. De ene keer zeg je dat jullie daar om 16:30 aan zullen komen, de andere keer dat jullie daar om 16:30 willen vertrekken. Wat is het?

Link naar reactie

Voor zaterdag zie ik tegenstrijdige berichten over Reutte, Rob. De ene keer zeg je dat jullie daar om 16:30 aan zullen komen, de andere keer dat jullie daar om 16:30 willen vertrekken. Wat is het?

Als jij er nou bent om 16:30 en dan meteen weer vetrekt ben je in ieder geval op tijd bij het hotel :lol:
Link naar reactie
  • Administrator

Ja of zij moeten op ons wachten :lol:

Auto inmiddels van binnen helemaal schoon, morgen ff poetsen. Locatie van de plakker voor de GoPro gaat niet werken grrrrr, plakker is te breed. Ik wil hem sowieso op het raam bovenin aan de buitenkant hebben ivm continue laden (kabellengte) en verstoringen door spiegeling van ruit aan binnenkant.

Link naar reactie

Hi All!

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier, een prachtige rit met veel gezelligheid en bovenal een veilige rit met behouden thuisvaart.

Als H het tè bont maakt :sFi_hammer2::police:

Ach nee, laat ook maar, ben ik toch niet bij en ken hem gewoon niet :hypocritesmiley:

Have fun!!! :wave:

GreetingZZZ Gillaine

Link naar reactie
  • Administrator

Als H het tè bont maakt :sFi_hammer2::police:

Tegen die tijd liggen wij waarschijnlijk, op H & E na dan, allemaal al op bed :lol:

Thx Gillaine, zien we je zat.ochtend nog om uit te :3: ?

Link naar reactie

Hey...Europaritrijders!! :) Al bijna in de startblokken... :guitar: ... de kofferbak al zwaar beladen, zonnebrandcreme mee ?? :rolleyes:
Heeeel veeel plezier de komende week !! ik zal niet teveel aan jullie denken... :mellow::P:thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Jongens en meisjes, geniet van deze waarschijnlijk zeer mooie rit.

Fijne vakantie en doe voorzichtig

Link naar reactie

Al bijna in de startblokken... :guitar: ... de kofferbak al zwaar beladen, zonnebrandcreme mee ?? :rolleyes:

Ja, + paraplu, regenpak en regenlaarzen :lachen: !

Om 8.30 30 Henri ophalen v.a. station, even langs de zaak om Azam nog een bemoedigend tikje op de bil te geven.

Dan : gaan met die banaan :sFun_banana2:

Nog geen hotel geboekt voor vanavond, zien wel . Komende uit het Zwarte Woud, Rijden we mss niet over Reutte, maar langs Friedrischhafen. (Met Zeppelin Museum)

Link naar reactie
  • Administrator

Oh vergeet trouwens niet een bliksemafleider mee te nemen...

En maar goed dat wij dit jaar niet in Bormio zitten... aan het einde van de week sneeuw aldaar :lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.