Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nope, ben nog bezig met de boeken, bíjna klaar :ph34r: . Jeroen heeft de bestandjes inmiddels zodat hij niet hoeft te stressen met inladen op z'n TT etc.

De anderen krijgen vanavond, uiterlijk morgen een mail met de bestandjes en laatste info.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Voor wie het al kriebelt dit filmpje van 2 jaar geleden.

De stelvio zit er dit jaar geloof ik als optie in. Maar de 'driver's kant' is niet de bekende kant van de stelvio, maar de andere kant richting bormio.

Een van de betere passen van de vorige tour imho.

Kijk en geniet :). Hij duurt wel bijna 20 minuten, maar is in HD (normale mensen doen er 30 minuten over :lol:)

Deze pas heeft namelijk eigenlijk wel alles: lange rechte stukken om te blazen, haarspeldbochten, kloven, afgronden, tunnels, bossen etc.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik heb het wat vertraagd om te voorkomen dat mensen rare dingen van mij gaan denken. Je kan het horen aan de muziek dat het vertraagd is. Het is een album van madonna wat je hoort :P

Link naar reactie
  • Administrator

Wij zullen ook pas in de avond daar zijn, gok ik zo. Misschien liggen jullie allemaal al weer op bed :P

Probeer morgen nog even een nieuwe nokkenassensor in mijn auto te krijgen... door alle stress helemaal vergeten :blink:<_<:muur:

Inmiddels heeft iedereen de navigatiebestandjes ontvangen + nog wat informatie.

Ik ben de auto poetsen en de GoPro houders aan het plakken... toedelidokieeeeee!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.