Ga naar inhoud

Europatour editie II - 7 t/m 15 september 2013


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Vrijdag in 1 ruk naar Verviers. Daar gaat het kapje open, de zonnebrillen :cool2: en petjes op en begint het grote genieten, dwars door Ardennen, Eifel, Hundsruck und schwarzwald :guitar:

Verwachte temp. in Baden Baden = 28 graadjes :guitar:

(Nu maar hopen dat het id zo uitkomt :) )

Link naar reactie

250km/u met kapje open is ook een leuke ervaring :sHa_biggrin2: (als het goed is haalt je z4 dat ook wel)

Ja, ik heb het getest, en ja hij gaat 250 (na lang aandringen), en nee, dat is niet fijn. Vind ik althans niet.

Met de kap dicht 250 is trouwens ook niet fijn want dat schreeuwt de sound generator zo hard dat het pijn gaat doen.

Tegen die tijd zijn we trouwens al wel een paar Europaritleden kwijt ben ik bang.... :punk:

Link naar reactie

Lekker weer hier. O,o,o, wat hebben we het toch zwaar. Gr Arno,Christel,Ruud,Marijke,Willy en Diana

  • Like 1
Link naar reactie

Nu al vermoeid van het luieren bij het zwembad? :lol:

Volgens mij bestaat de dagactiviteit bij jullie zo ongeveer uit het opstaan bij het zwembad en naar de koelkast lopen voor een drankje :sFi_hammer2::drank:

Link naar reactie

Jongens, jongens ga alsjeblieft, wat een ongein in dit topic, heel veel plezier de komende week.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.