Ga naar inhoud

Aanmeld topic BBQ & autopoets clinic


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik zal mijn auto vooraf wassen en stel hem dan beschikbaar voor de poetsdemonstratie. Als 10 man er (onder deskundige leiding) op oefenen, moet hij toch in een 1/2 uurtje klaar zijn?

Link naar reactie

^Dacht dat jij inmiddels alweer voorzien was ?

Jawel, maar je weet het nooit bij mij hé? ;)

En die diesel mag wel eens goed schoongemaakt worden ... de BMW staat netjes gepoetst binnen.

Link naar reactie

Ja ik ben erbij hoor..........de barbeknoei bedoel ik dan :drank: en ik kijk wel naar de poetsers. Ik neem aan dat dit leuke mannen in halfopen-vallende, strakomsluitende overalls met six-pack zijn :rolleyes::hypocritesmiley: ?

Mijn ZZZ is dat poetsen al 15 jaar niet zo gewend, dus volgens mij moet ik daar nu ook niet ineens aan gaan beginnen, toch? :wub: :lachen:

Ow ja en voor de algemene informatie over vakantie e.d........ik ben dan nét terug :groupwave:

Link naar reactie

. Ik neem aan dat dit leuke mannen in halfopen-vallende, strakomsluitende overalls met six-pack zijn :rolleyes::hypocritesmiley: ?

Forget it Karin, heb je de aanmeldingen gezien... Mocht er toch nog een adonis opduiken dan hou ik me aanbevolen voor de foto's natuurlijk!!!!

Link naar reactie
  • Administrator

Count me in :)

Poetsen en BBQ (1x)

aangepast door Ruud_19
Link naar reactie

deelnemers waarvan de auto gepoetst gaat worden t.b.v. de demo en hiermee akkoord gaan met een halve gepoetste auto (dit om het verschil te zien):

Christel en Arno (Olivier van Epscheuten)

Nicole en Roger (Sjonnie Kroket met het gehele wagenpark :cool:)

Er gaat iemand boeten voor bovenstaande onzin <_< .....oh wacht het dak hoeft niet dat is al de helft :punk:

Link naar reactie

op 1 of andere manier sta ik wel als aanwezig genoteerd tijdens het poetsen en niet tijdens de BBQ. :blink:

Dat moet vooralsnog andersom zijn dussss...... <_<

Link naar reactie
  • Administrator

op 1 of andere manier sta ik wel als aanwezig genoteerd tijdens het poetsen en niet tijdens de BBQ. :blink:

Ik kan wel een reden bedenken waarom... :lol:

Link naar reactie

Hoi Ruud ,

Ik en mijn vriendin ;-) komen ook, niet voor het poetsen want dat is niet gewenst op mijn Matte auto

maar gezelligheid en BBQ is altijd leuk.

Grt Peter en Monique

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoi Ruud, ik zag het nu net, lijkt ons oergezellig, en dat poetsen, ach je bent nooit te oud om wat te leren hebben ze mij altijd verteld :punk: , dus zet ons er dus ook maar bij en wat betreft de vakantie, die hebben we net gehad.

2x BBQ en poetsen

Groet Theo en Leidy

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.