Ga naar inhoud

Aanmeld topic BBQ & autopoets clinic


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zo, ik heb een fraaie motorkap <_< :lachen: maar ben eigelijk best enthousiast geworden over dat poetsen. Ik zie het setje wel tegemoet Stefan :thumbup: Voor de rest was alles er weer in overvloed, eten, drinken en gezelligheid. Mensen bedankt allemaal het was weer de moeite waard.

Link naar reactie

Wegens de aanwezigheid van logees en een BBQ in onze de tuin, moest ik om ca. 18.oo uur al weer weg.

Bedankt voor het leuke initiatief en de organisatie. Er was nog geen melkbus(?) maar reken de koffie later nog wel eens af.

Te weinig mensen gesproken/kennisgemaakt, maar hoop er eerste donderdag van oktober weer bij te zijn

Link naar reactie

Goede morgen,

was weer eens leuk om alle forum vrienden bij elkaar te treffen na een tijdje van afwezigheid.

BBQ was top geregeld! Lekkere BBQ-worstjes of niet soms arno?? :muur::lol:

Poetsen is leuk om naar te kijken.............., die 5 touring moest gewoon weer verkoopklaar gemaakt worden....., morgen op MP!

Ruud en Marijke hartelijk bedankt voor de gastvrijheid!

Greetz Maarten

Link naar reactie

Ruud, Marijke en de familie weer ontzettend bedankt voor de organisatie. Het was weer erg gezellig.

Stefan en Laura bedankt voor de workshop, we zijn weer wat wijzer geworden. Succes met de nieuwe business.

Link naar reactie

'T was weer een gezellige en goed verzorgde bbq. Marijke & Ruud, leuk dat jullie dit weer hebben georganiseerd!

En niet van de beste kwaliteit, maar toch nog een paar foto's:

img1412nw.jpg

Forum top overleg?!

img1413b.jpg

img1414e.jpg

Voetjes van en op de werk/dans -vloer, ter vermaak van familie (en Ruud?? spierpijn?)

img1416tp.jpg

Link naar reactie

Moest de BBQ helaas missen, maar de gezelligheid was er niet minder om...

Oude en nieuwe bekenden, mooie verhalen, een rondje 'grindbakken' in de racestoel én geleerd dat er een heel poets-universum is waar ik niet mee bekend was :)

Marijke & Ruud: dank!!

Link naar reactie

Hi Ruud & Marijke,

TOP :thumbup: ; jullie hebben er een zeer gezellig samenzijn van gemaakt; heerlijke BBQ, heel gastvrij.

Gezellig bijgekletst :gathering: met oude bekenden en nieuwe gezichten ontmoet.

Goed om deze "hechte club" zo bij elkaar te treffen.

Dank voor dit gezellige initiatief.

TIP: zet de melkbus meer prominent in het clubhuis; heb het Marijke moeten vragen; anders had ik hem over het hoofd gezien (ondanks juist omdat :blush: dat ik vier keer de trap op en af ben gelopen)

THANKS

Greetingzzz/zzz uit Maasduinen

Link naar reactie

Dag Ruud en Marijke,

Dank voor de heerlijk BBQ en het hartelijke ontvangst. Wat betreft het poetsen heb ik veel nieuwe zaken geleerd maar vraag me af of ik dit ooit serieus ga toepassen. Nooit geweten dat poesten zo lastig een veeleisend kon zijn! Tijdens het kennismaken nog een mooie originele radio op de kop getikt, altijd leuk om dat zo even mee te pakken...

Bedankt voor de leuke middag!

Groet,

Job

Link naar reactie
  • Administrator

Marijke, Ruud en de rest,

Bedankt voor de gezelligheid, gastvrijheid en het lekkere eten. Alles helemaal goed verzorgd! :thumbup:

Ik heb nog net het licht niet uit hoeven doen, dat heeft Guido gedaan :lol:.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Thx Rob

PS. Gillaine, jij kunt gewoon die bus niet gemist hebben... daar keek je haast elke keer bij de afdaling van de trap op neer <_<

Link naar reactie

Ook van mij een bedankje aan Ruud, Marijke, Marijke's zus, buurvrouw en de overige hulptroepen! :clapping::thumbup: Perfect verzorgd, holy moly wat veel eten, waren er mensen niet op komen dagen of zo? Of komen we over als een zooitje hongerige wolven... Hoe dan ook, ik hoop dat jullie er ook nog van hebben kunnen genieten tussen het harde werken door. Het was weer erg gezellig! :gathering::drank:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.