Ga naar inhoud

Aanmeld topic BBQ & autopoets clinic


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Ik zit in Port Grimaud, tussen St.Maxime en St. Tropez

ah in Port Grimaud... wij gingen een 10tal jaar geleden altijd naar Ramatuelle (bij St Tropez) en zijn dus ook enkele keren

in Port Grim. en die andere dorpen geweest, heel mooie streek en je kan daar altijd wel eens iets of iemand tegen het lijf lopen :lol:

had jou in de week ook een PM gestuurd voor een onderhoud, zal er wel iets van horen als je terug bent....(hoop ik)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Mocht ik dan al terug zijn uit het Italiaanse, dan kom ik graag even aanwaaien en zie wel of er nog iets te grillen valt. Zo niet, jammer dan. Tot die tijd graag ovb op de lijst (tenzij dat niet mogelijk is uiteraard!).

Link naar reactie

Mijn vriendin (die de 15e jarig is en waar ik naartoe zou gaan) is met vakantie 15 september dus ik ben er ook bij!!

Lees:

Toen mijn vriendin hoorde dat ik naar haar verjaardag wilde komen, heeft ze onmiddelijk een vakantie geboekt :lachen:

Link naar reactie

Zeg zeg mannen, zo kan ie wel weer. Het is maar goed dat ze geen idee heeft van haar cadeau (we gaan met onze voeten in een bak water met van die visjes :lachen: , anders zou ze nog even wat langer bijboeken). Nou ik heb er helemaal zin in om veel oude bekenden weer eens te zien!! (eh tijdens de bbq bedoel ik dan hè).

Link naar reactie
  • 2 weken later...

2 lollies... ja en een flesje geheimzinnig spul dat je auto verlost van metaal deeltjes deironizer Decon Gel op You tube te zien als demo.

Maar de geur is niet echt prettig de butler van de baron zal hier onpasselijk van worden op gepaste manier natuurlijk.

De lollie's zijn inmiddels door het personeel verslonden(het pakket was naar zaak verzonden).

Ik vind het echt jammer dat ik het moet missen, ik wens jullie veel poets plezier.

Link naar reactie

2 lollies... ja en een flesje geheimzinnig spul dat je auto verlost van metaal deeltjes deironizer Decon Gel op You tube te zien als demo.

Maar de geur is niet echt prettig de butler van de baron zal hier onpasselijk van worden op gepaste manier natuurlijk.

Dat flesje zal wel iets gelijkwaardigs zijn van iron X. Schijnt ook te stinken (nooit geprobeerd maar ik hoor er wel heel veel goede verhalen over).

Dat meesturen van snoep is volgens mij een soort duitse trend. Veel pakjes uit duitsland zit ook vaak wat snoep bij. Gummibeertjes meestal.

Link naar reactie

Oh dus het zijn echt lollies om op te eten................ik dit technische hoogstandje niet kende...

Goh, dat jij lollies niet kent.

Het zijn harde suikerbollen/snoep op een stokje en je eet ze niet op, maat zuigt, sabbelt, likt er aan. Mss kan Ivo een foto plaatsen?

Link naar reactie

Dat flesje zal wel iets gelijkwaardigs zijn van iron X. Schijnt ook te stinken (nooit geprobeerd maar ik hoor er wel heel veel goede verhalen over).

Dat meesturen van snoep is volgens mij een soort duitse trend. Veel pakjes uit duitsland zit ook vaak wat snoep bij. Gummibeertjes meestal.

Iron X meurt inderdaad erg. Het werkt wel errug goed trouwens voor het reinigen van velgen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.