Ga naar inhoud

2 daagse najaars Ardennenrit naar TRIER (Geweest,Klaar,Gedaan ..ROB )


mohikaan

Aanbevolen berichten

Je sanitaire actie van afgelopen zondag in de tuin van die mensen heeft anders wel voor wat verbaasde blikken gezorgd.

Ik denk dat je daar zelf niet helemaal bewust van bent (dat je in een tuin van een huis stond) maar ik denk dat iemand je daar op moet attenderen zodat je iig hier excuses daarvoor kan aanbieden want ik denk dat je dat zelf ook niet zo fijn zou vinden.

en weer bedankt voor het negatieve commentaar. je had ook de ztjes in t weiland kunnen zetten. terwijl ik toch dacht dat dit henk zijn route was en niet de jouwe. je hoort mij ook niet alle negatieve ervaringen van alle ritten op n rijtje zetten. dusss kappen hiermee!!!

Link naar reactie

Daar heb ik gemengde gevoelens over. Het is goed dat iedereen een overnachting kan boeken die past binnen zijn (studenten)budget.

Het was nu maar een heel klein groepje dat in het centrum van Trier nog een afzakkertje ging halen.

Verder sans rancune hoor, jammer dat jullie zondag moesten afhaken.

Wordt hier nou gesuggereerd dat wij viertjes als arme studenten leven en een cheap-ass hotel hadden :blink: :blink:

Wij hebben overigens wel heerlijk gegeten zaterdag én zondag :lol:

Link naar reactie

Wordt hier nou gesuggereerd dat wij viertjes als arme studenten leven .....

Aan de fotos van jullie hotel die ik geplaatst heb, kan iedereen zien dat het een leuk hotel is.

Ook heb ik geschreven dat ik het zelf ook mijn op de shortlist had staan.

Wij hebben vandaag het hotel in Trier geboekt! Berghotel Kockelsberg. 7 tientjes inclusief parkeren en hond, exclusief ontbijt.

Uit deze posting had ik begrepen dat je Hotel Aulmann te duur vond, en daar is niets op tegen!

Forumritten rijden moet voor elk budget kunnen!!.

Voor een volgende rit heb ik weer een dorp uitgekozen waar ze hotels in verschillende prijsklassen hebben. Maar ik herhaal...., dat ik wel verwacht dat deelnemrs het leuk vinden om met de groep te dineren en een afzakkertje te nemen.

Als mensen dat niet willen (en dan heb ik het echt niet tegen jou Ivo) moeten ze zelf maar een ritje gaan maken.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Aan de fotos van jullie hotel die ik geplaatst heb, kan iedereen zien dat het een leuk hotel is.

Ook heb ik geschreven dat ik het zelf ook mijn op de shortlist had staan.

Uit deze posting had ik begrepen dat je Hotel Aulmann te duur vond, en daar is niets op tegen!

Forumritten rijden moet voor elk budget kunnen!!.

Voor een volgende rit heb ik weer een dorp uitgekozen waar ze hotels in verschillende prijsklassen hebben. Maar ik herhaal...., dat ik wel verwacht dat deelnemrs het leuk vinden om met de groep te dineren en een afzakkertje te nemen.

Als mensen dat niet willen (en dan heb ik het echt niet gegen jouw Ivo) moeten ze zelf maar een ritje gaan maken.

Mijn vriendin had het hotel geboekt omdat het er hoog uitkwam voor een 'lage' prijs. Prijs kwaliteit is gewoon goed bij hun zeker omdat we gratis konden parkeren, hond gratis, etc. Wij hebben Aulmann nooit bekeken, dus ik heb geen flauw idee wat dat kostte.

Link naar reactie

en weer bedankt voor het negatieve commentaar. je had ook de ztjes in t weiland kunnen zetten. terwijl ik toch dacht dat dit henk zijn route was en niet de jouwe. je hoort mij ook niet alle negatieve ervaringen van alle ritten op n rijtje zetten. dusss kappen hiermee!!!

Ik denk dat je niet helemaal begrijpt waar het hier om gaat. Kennelijk heb je de verontwaardigde uitspraken van sommige aanwezigen niet kunnen horen boven je eigen geklater.

Het siert je ook niet dat je hier geen lering uit kan trekken.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Negatieve ervaringen over ritten? Misschien verstandig om die juist wél te delen zodat de organisator daar zijn/haar positieve voordeel mee kan doen? Niks mis met Guido's opmerking trouwens, zeker niet de manier waarop hij het verwoordt... Bij iemand in de voortuin je blaas legen, kán gewoon echt niet!

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

  • Like 1
Link naar reactie

aa17s.jpg-aa19k.jpg

Die Guido is werkelijk een alleskunner, Compressor ingebouwd, zwaarder remsysteem gemonteerd, (zie foto) Handig met de Navigatie, repareerde bij Ivo even iets in zijn dashboard etc.

Tussen neus en lippen door laat hij hier nog even Igor uit.

aa20t.jpg

Link naar reactie

Autoschadebedrijf heeft de scheur gelast (schijnt te kunnen met dit materiaal) , vervolgens gekramd (?) voor de zekerheid een extra mat erachter gezet, glad gemaakt en weer gespoten.

Was de ZZZZ iets meer dan 2,5 dag kwijt, maar ziet er weer toppie uit ! Loop er hard over te denken om er een sensor op te schroeven om dit soort bestuurdersstommiteiten in de toekomst te voorkomen :lol:.

Kostte een paar centen, maar dan heb je ook weer wat. :lachen:

Link naar reactie

:gathering:

Krammen zijn u-vormige metalen haakjes.

Dat wist ik, we schoten ze vroeger naar elkaar wanneer de veiling gesloten was en we stiekum over het hek geklommen waren en bij de nietpistolen konden komen waarmee de veilingkistjes in elkaar gezet werden (gekkenwerk overigens en ging ook weleens fout, AUW, :sEm_oops:) maar vroeg me eigenlijk af hoe ze zo'n -toch wel harde kunststof- bumper konden krammen, vandaar het (?).

Is inderdaad een fotootje van vanmiddag toen ik 'm net terug had, en om in stijl te blijven; de kosten waren exact het bedrag wat de laarzen kostten die we in Trier bij Ragazza Schuhaus zagen

Foto-F44KPUZV-D.jpg

en nou maar afwachten wie er toen opgelet heeft.... :lol::)

Ochtendhumeur heb ik dagelijks, kapotte bumper of niet, daar helpt alleen koffie tegen en dat hebben we gelukkig in overvloed :P .

Op naar de volgende :gathering: :gathering:, poetsen en de fik erin, wel hopen dat het juiste materiaal en de volgorde goed gaat :sFun_whistle: ....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.