Ga naar inhoud

2 daagse najaars Ardennenrit naar TRIER (Geweest,Klaar,Gedaan ..ROB )


mohikaan

Aanbevolen berichten

Dat is dan wel een ideale route! De Limborit 2012 begon juist in Wittem :lol:

@Henk, hier in de buurt weet ik nog wel leuke (betaalbare) eettenten te vinden!!!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Wij hebben voor de vrijdag geboekt in Domain du Chateau de Modave, zo'n 12 km van Huy en voor de zaterdag in Hotel Aulmann, dus als er nog plaats is voor 2 "newbies" :rolleyes: dan bij deze onze aanmelding. :sHa_biggrin:

Cees & Mary.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo,

Bij deze zou ik me graag willen aanmelden voor bovenstaande rit met 1 auto, 2 personen, all-in.

Hebben inmiddels hetzelfde hotel geboekt als Ivo.

Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten. We gaan er een leuk weekend van maken!!!

Groeten,

Martien

Link naar reactie

Ik ga morgen ongeveer hetzelfde ritje doen maar in omgekeerde volgorde.

Zou graag mee gaan maar die dag is het ook Ride4fun in Valkenburg waar ik me al voor opgegeven heb.

Jammer, zal een mooi ritje worden want de omgevong is geweldig.

Grroeten

Ad

Link naar reactie

hallo jongens,

na wat zoeken en draaien in de agenda van mijn vrouwtje, is het ons gelukt :sFun_banana2: wij gaan mee, hebben net nog bevestiging gekregen van hotel Aulmann

dus zet er ons maar bij : rscl = carine & eddy

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij is Henk de rit al aan het voorrijden, heb hem al een tijdje niet op 't forum gezien... Alles goed Henk?

Link naar reactie

joehoe....is onze 1ste rit met het forum, ben reuze benieuwd :)

trouwens, met hoeveel zijn we ondertussen al ? een stuk of 7 inschrijvingen (x2) als ik goed geteld heb

gr eddy

Link naar reactie

Hoi Henry, tot nu toe vnl Limbo's en brabanders, altijd gezellig.

Qua deelnemers zitten we al op de helft.

Met de mooie weersverwachting voor begin september zullen er wel veel lastminute aanmeldingen komen.

Houd wel rekening met beschikbaarheid hotelkamers!

Hierbij wat sfeer impressies (met o.a gemechaniseerde druivenpluk verleden jaar augustus)

druivens.jpg - druivenmuseum.jpg

druivenhotel.jpg - druivenplukken.jpg -

Link naar reactie

uiteraard staan mooi weer en gezelligheid op ons verlanglijstje :guitar:

Henk alles is verder geregeld :clapping:

we hebben er zin in :party:

hoi Henk graag willen we weten of we zondagavond bij Luik of bij Wittem eindigen????

aangepast door 2.5si
Link naar reactie

Wittem ligt pakweg 50km noordelijke dan `luik, de route is dan door de `eifel en dat kennen we al van de Limboritten.

Ik gebruik die km liever om wat in Luxemburg (Mullerthal/Klein Zwitserland), rond te rijden.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

helaas, helaas, helaas na veel puzzelwerk met mijn vrouw haar agenda (zoals ik eerder had gemeld) konden we dan toch mee naar Trier, en dan nu .... ik kan het niet geloven.

ik moet om de 5 jaar bijscholing volgen en wat had je gedacht.... inderdaad 4 zaterdagen in september les en de 5de zaterd. examen :muur:

heb nog met de baas gepraat, maar zoals ik dus zei HELAAS :rant:

inmiddels vandaag met veel pijn in het hart dan ook onze kamer in hotel Aulmann geannuleerd, dus wie meegaat kan misschien nog een kamer boeken daar.

we waren er zo naar aan het uitkijken :sSic_sick: was voor ons dan ook de 1ste keer..... snik snik

ik hoop voor jullie in ieder geval op mooi weer en een supertrip

met triestige groeten

eddy & carine

Link naar reactie

Met nog 4,5 week te gaan zijn er nog een paar plaatsen over.

Wacht niet te lang, want het is een fantastische route :guitar: en als het dat weekend mooi weer wordt wil iedereen op eens mee.

Nog even voor de duidelijkheid: De route is geselecteerd op de mooiste wegen/weggetjes in de Belgische Ardennen en Luxemburg.

Toeristische tophits als de "berg route" Durbuy-La Roche - Houfalize in Belgie en Het dal van de Sure en het Mullerthal in Luxemburg.

We rijden niet alleen door de dalen, want de wegen zijn naast natuurschoon, ook geselecteerd op bochten, (die dus garant staan voor hoogteverschillen/haarspeldbochten)

Omdat iedereen of in Zuid Nederland woont, of op vrijdagavond al een hotel neemt kunnen we dus vroeg (9.30) vertrekken.

Het eerste deel (naar Esch sur Sure) is ca. 150km. Na de lunch rijden we nog ca. 110km,

Bij Kartoffel Restaurant Kiste is een tafel gereserveerd voor ca. 20 personen. Helaas, bij mooi weer niet op het terras want dan zit dat bomvol.

Kartoffel restaurant?. Moeten we daar aardappelen eten? Jawel, Naar keuze als Patat Frites, gebakken, gegratineerd, gekookt etc.

Natuurlijk met de gril gerechten :lol: etc.

Doe als de locals en drink er locale specialiteiten bij zoals Bier :drank: en de witte Moezelwijn. (Echter niet te veel want zondag moeten we weer rijden).

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Zo ik kick het topic maar ff omdat dit de aankomende rit is!

Kan de startpost bijgewerkt worden dat rscl helaas niet meegaat?

Ik weet niet of er nog andere aan of afmeldingen zijn? evt via PM Henk?

Het lijkt mij een mooie rit, het is een mooi gebied. Trier zelf is ook heel mooi met alle ruines

Link naar reactie

Ben net terug van 14 daagjes Sardinie, Sicilie en Napels.

Ga dit terstond weer opnemen en elke dag een beetje warm houden.

Wat betreft warm houden;

De weersverwachting voor dat weekeinde ziet er fantastisch uit!

Denk dat het zelfs uitstekend Korte rokjes weer zal worden (zie rechterkolom op onderstaande website!

http://www.weeronline.nl/Europa/Duitsland/Trier/4103555

Link naar reactie
  • Administrator

Denk dat het zelfs uitstekend Korte rokjes weer zal worden

Een kratje bier voor de eerste die een (non-photoshopfoto) van Henk in een kort rokje plaatst!!! :thumbup:

  • Like 1
Link naar reactie

Wie overnacht er eigenlijk vrijdagavond al in Huy en hoe laat denken jullie daar aan te komen?

Wellicht leuk als we daar samen dineren als dat qua planning haalbaar is? Huy lijkt op streetview namelijk best een leuk stadje.

Een kratje bier voor de eerste die een (non-photoshopfoto) van Henk in een kort rokje plaatst!!! :thumbup:

Ik denk dat Henk voor een krat bier zo een kort rokje aantrekt en een foto van zichzelf maakt.... :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

We do; we hebben gepland in de ochtend hier weg te rijden en idd het stadje te bekijken; :clapping:

laten we per PM even de mobiele nummers uitwisselen.

GreetZZZ/ZZZ

p.s. kan de handtekening echt niet iets kleiner?? <_<

aangepast door Lady & Co
Link naar reactie

Wij ook, overnachten een paar km buiten Huy.

Onze planning was: vrijdagochtend vertrek, in de loop van de dag grotten van Remouchamps bezoeken en daarna richting Huy voor diner en overnachting.

Lijkt ons leuk om er een gezamenlijk diner van te maken.

PM verstuurd i.v.m. de tel.nrs.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.