Ga naar inhoud

Zomerrit 2012 Editie III - zondag 8 juli

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

Zojuist contact gehad met het restaurant waar we het afsluitende diner zullen gebruiken; hier is de link

www.by-ons.nl

Helaas is Igor hier niet welkom.

Wel op het terras, we laten dus onze deelname aan het diner afhangen van de weersomstandigheden :(

Jammer, maar we laten "ons kindje" niet alleen thuis.

@Rob; we betalen dus tot dusver allen voor de inschrijving plus lunch, mocht het weer het toelaten dat we buiten kunnen zitten, dan zullen wij dit ter plekke met je afrekenen.

NU NOG HEEL MOOI WEER :hypocritesmiley:

GreetingZZZ/ZZZ

Link naar reactie

Hoi Rob,

Het gaat inderdaad niet lukken dit weekend. Ik hoop dat jullie een leuke en gezellige tocht hebben met mooi weer. Ander keertje hoop ik er weer bij te zijn.

Groet, Paul

Link naar reactie
  • Administrator

Beste Paul, vervelend, volgende keer beter. Beterschap gewenst aan de vrouw. Geld is teruggestort. Gr. Rob

Link naar reactie

Waar blijven die tomtom bestandjes nou?

Wel een beetje opschieten; ik moet ze nog helemaal naar .itf converteren...... (om geschikt te maken voor sygic; daar blijk je ook routes in te kunnen laden :) )

Link naar reactie

Wat een haast Guido, laat Rob nou eerst lekker werken vandaag, hij is zo druk dat ie niet eens in zijn nieuwe winkel kan staan in Haaksbergen daar moet zijn vrouwtje alles alleen doen ;-)

Heb het hoogst persoonlijk gezien vanmorgen.

Link naar reactie
  • Administrator

Vandaag alleen gestaan in Nijverdal, nu koopavond in Haaksbergen. Rond 22u thuis, dan ga ik er mee aan de slag, dus voor 24u online :)

Link naar reactie

Wat een eeuwige optimist ben je Rob. Ik help het je hopen. Hier inmiddels al het water van de afgelopen week nog eens in 1 hoosbui gehad... :blink: :blink: Je zou denken: wat vandaag valt kan zondag niet meer vallen. Maar zo werkt het vast niet...

Link naar reactie

dus voor 24u online :)

Hou je er rekening mee dat ik met dat convenreren ook snel 2 minuten bezig ben? <_<

:lol:

je moet jezelf ook niet dood gaan werken hè....

We hebben nog wat europatoertjes te goed.....

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

ik typte inderdaad helemaal mis ^_^

'k zal zo wat whisky nuttigen om een geldig excuus te hebben :lol:

Ik heb trouwens wel zin in de zomerrit. Zonet nog een lekker tochtje gemaakt en de conclusie was dat met open kappie in het zonnetje rijden niet lijkt te kunnen vervelen :lol:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Hahaha klootzak...

Tjonge, jonge, wat een woordgebruik weer.(Mag dat van de huidige generatie Mods?).

Had je geen ander woord om rob te omschrijven?

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
  • Administrator
Link naar reactie

qua naamvoering: zomerrit deel 1-1 en 1-2.

Zit daar wat achter? (aka komt er nòg een zomerrit? (als in deel 2-1 en 2-2))

wèl aardige url :thumbup:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Zit daar wat achter?

Nee, was meer omdat ik zelf wat verschillende bestandjes had gemaakt.

wèl aardige url :thumbup:

Goed hè? ;) Heb er nog 1 vastgelegd laatst... www.clubritten.nl

Link naar reactie

Ok, wellicht helemaal voor niets, maar dit zijn de routes voor Sygic

Sygic is een navigatieprogramma wat goed op Symbian S60 (nokia smartphones) en Android (geen toelichting nodig) draait, de mogelijkheid heeft voor routes (kwam ik laatst ook achter terwijl ik het al jaren gebruik......) en best betaalbaar is (....en makkelijk in het schemercircuit verkrijgbaar :guitar: )

De versies voor Nokia staan ook bekend onder de naam Sygic McGuider (loopt denk ik t/m versie 10), en de versies voor android staan ook bekend als Sygic Aura (vanaf versie 11).

Sygic voor Symbian S60:

http://audio.home.xs...1-1mcguider.itf

http://audio.home.xs...1-2mcguider.itf

Sygic voor Android:

http://audio.home.xs...eel1-1sygic.itf

http://audio.home.xs...eel1-2sygic.itf

Installatieinstructies:

Sygic voor Symbian S60:

Kopieer de bestandjes naar de map \Res\itinerary op het telefoongeheugen of sdkaartje in je telefoon (daar waar je sygic maar geinstalleerd hebt).

Vervolgens start je sygic op, ga naar het hoofdmenu->route->reisschema->en kies de routefile. klik op gereed en de telefoon berekend het routeschema (klik daarna weer op gereed en het navigeren start)

Sygic voor Android:

Kopieer de bestandjes naar de map Aura\Res\itinerary op het telefoongeheugen of sdkaartje in je telefoon (daar waar je sygic maar geinstalleerd hebt).

Vervolgens start je sygic op, ga naar het hoofdmenu->route->opgeslagen routes->en kies de routefile. klik op route laden en de telefoon berekend het routeschema (klik daarna weer op gereed en het navigeren start).

De route's converteer ik met ITNconverter, wat met veel bestandsindelingen kan omgaan (voor degene die het nog niet kenden)

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Ja, werkt dat Sygic goed op android? Heb er wel eens naar gekeken voor de routeplanning idd, maar zag wisselende reacties. Als 't werkt ga ik hem er ook opzetten.

bedankt voor de files trouwens!

Link naar reactie

Ja werkt fantastisch. Ik heb nu 1 dag ervaring :lol:

Ik draai 11.2.5

Maar je kan zondag wel ff spelen ;)

Voor zover ik kon zien werkt het bij android alleen met de ingebouwde gps dus geen losse BT gps muizen (wellicht is daar ook een truuk voor). Maar de huidige mobieltjes hebben zo'n goede gps dat je bijna altijd en overal een instant fix hebt, ook achter hittewerende ruiten.

Voor symbian (zonder touchscreen) vond ik het verreweg het beste programma op tomtom na, maar dat werd bij symbian sinds 2006 oid niet meer geupdated, dus dat was heel jammer. Tomtom schijnt na de zomer ook met een versie voor android te komen. Dat roepen ze ook al jaren en zijn dus jaren te laat (waarschijnlijk geheime deal met apple). Eerst maar eens zien of ze nog steeds aan de top staan.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.