Ga naar inhoud

In herhaling: Mini-limborit ''die verloren Kurven''


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Gast gsusivo

:sHa_biggrin2: Nog niet officeel gemeld, bij deze...ik blijf WEL eten!! Mijn bijrijderstoel is nog steeds vrij.. dus als iemand zin in bochtjes heeft.. :cool2:

Wellicht dat je Reggie dan meeneemt?

Link naar reactie

Wellicht dat je Reggie dan meeneemt?

Had ik al aangeboden, maar die heeft al een andere bezigheid ... :rolleyes:

Link naar reactie

Heeft Co ook een slechte baas? ;-)

Nee, een viervoeter die een belangrijke oefenwedstrijd moet lopen, precies op de 10e... :wacko:

Gelukkig neemt onze hobby minder tijd in beslag... :rolleyes::sFun_whistle:

Link naar reactie

Heb jij al een hotel op het oog?

Nee ben ook totaal niet bekend in die omgeving.

Echter zit ik zelf nog wel een beetje met dat voetbal in mijn maag aangezien ik wel een liefhebber ben.

Maar de afstand is ruim 2:15 min rijden dus een hotel is wel heel aangenaam, zeker de volgende ochtend :lol:

Link naar reactie

Zijn er mensen die de dag ervoor een hotel boeken of blijft iedereen thuis omdat Nederland moet voetballen 9 juni?

Ik heb al een bed & breakfast geboekt voor 2 nachtjes, voor mij is het ook te ver om dezelfde dag weer terug te rijden.

Hotel Roden Leeuw (de plek waar we starten en verzamelen) was al vol geboekt, helaas...

Dit ligt een paar minuutjes verderop.. naast of tegen Oud Wittem aan..

http://www.reijmerhofke.nl/bed-en-breakfast-wittem/

:):3:

Link naar reactie

Wij hebben ook 2 nachtjes in een B&B genomen, net over de grens in de Belgische Voerstreek.

Dat voetballen gaat nog weken door, dus who cares?

Link naar reactie

In Schin op Geul hebben bj eerdere ritten in Limburg een behoorlijk aantal forumleden geslapen. (als ik me niet vergis in de Hotel Oude Molen)

Link naar reactie

Nou broertje...goed bezig en veel reactie op de limborit! Erg leuk en heb r zin in....wij je schoonzus en ik gaan ook voor een snitzel (allebei 1) met appelmoes ;-) De benzineprijs is gezakt dus er is weer wat ruimte voor wat xtra luxe.....

Moet alleen me zelf zaterdag in toom houden ff vergeten dat het voetballen is.......forzzza Holland!!!!!!!

Zal mijn stoelen nog even eruit schroeven om de speling eruit te halen....zal wel fijn zijn met al die bochten als iemniet op en neer blijft schuiven....

Link naar reactie
  • Administrator

Die stoelen zou ik zeker vast zetten anders heb je een erg vervelende rit ;)

Denkt degene die nog wilt blijven eten na de rit dit nog even te melden.

Link naar reactie
  • Administrator

Beste Limborit rijders,

het is bijna zover nog een kleine 3 weken en het weer wordt steeds beter :punk:

we hebben bijna alles ''zo goed als'' klaar en hebben er zin in, wat wel belangrijk is dat ik weet hoeveel er blijven eten

om er zeker van te zijn dat ik weet of iedereen heeft gereageerd ook graag even een PM als dat je NIET blijft eten.

Zie de beginpost voor het verzamelpunt/lunch en diner (en wat richttijden)

Link naar reactie

Had 'm via PM al doorgegeven, maar geen reactie gehad.

Voor alle zekerheid: ja graag, volledige pakket voor 2 personen!

Edit: had ook gewoon je openingspost kunnen lezen, om te zien dat je de administratie al op orde had... :muur:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik had na het lezen van je PM jullie al genoteerd, wist niet dat je graag een antwoord terug had :wacko:

Link naar reactie

Ik had na het lezen van je PM jullie al genoteerd, wist niet dat je graag een antwoord terug had :wacko:

Geeft niet, Ruud!

Heb m'n post aangepast: ik had ook gewoon de opening van het topic kunnen lezen om te zien dat onze 'bestelling' al verwerkt was!

Verheugen ons er erg op; dit wordt de eerste gelegenheid om het Gewindefahrwerk écht te kunnen testen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.