Ga naar inhoud

In herhaling: Mini-limborit ''die verloren Kurven''


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Henk, je bericht had een -1,

Benieuwd welke ongelofelijke oelewapper dat gedaan heeft, 2 lokale rittendeskundigen hebben er inmiddels serieus antwoord opgegeven

Link naar reactie
  • Administrator

Kan iedereen gebeuren met een tablet of gsm met touchscreen, heb laatst ook een min gegeven per ongeluk omdat ik naar boven

wou scrollen, maar ja van een prutser mag je dat verwachten......toch

aangepast door Sjonnie Kroket
dus ook gij brutus...
Link naar reactie
  • Administrator

Morgen de rit rijden en kijken waar we kunnen lunchen en dineren.

Mocht je al weten of je blijft dineren dan laat het maar via pm weten.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Vandaag de route gereden, ging niet geheel soepeltjes de tt files werkte maar half dus hier moet ik nog eens naar kijken <_<

Een gevarieerde route met veel stuurwerk 90 tot 180 graden bochten omhoog en omlaag.

Het diner is in een Schnitzelrestaurant en zal rond 18:00uur zijn Graag doorgeven voor 20mei

hier alvast een voorproefje

img2009ik.jpg

img2011rr.jpg

img2005m.jpg

img2022fc.jpg

Link naar reactie

Vandaag de route gereden, ging niet geheel soepeltjes de tt files werkte maar half dus hier moet ik nog eens naar kijken <_<

Om de TT file echt te kunnen gebruiken als "turn by turn" routebegeleiding moet je er veeeel meer tussenpunten in zetten. Aangezien we in een groep zouden rijden en ik zelf de route (voor de uitbreiding) had gemaakt was een gedetailleerde TT file niet nodig. De file die we toen gemaakt hebben was om er in ieder geval voor te zorgen dat als er iemand kwijt zou raken hij uiteindelijk bij Teuterhof uit zou komen.

De beste manier om je TT file verder te detaileren is met Tyre.

Als je echt een einwandfreie set aan TT files wil, kun je beter de route en files van Limborit 3 of 4 nemen. Als je die korter wil maken, kun je de route laten eindigen in Stavelot. Dan kun je daarna de E42 nemen richting Noorden.

Link naar reactie
  • Administrator

Thanks, nou weet ik waarom sommige stukjes niet klopte. Heb de route opgenomen met my tracks en ga morgen eens kijken waar we de mist in zijn gegaan dan zal ik een nieuwe tt file maken met Tyre, is allemaal nieuw voor me maar hier kom ik vast wel uit. Het is en blijft een geweldige route om te rijden :)

Link naar reactie
  • Administrator

Is je opgevallen...maar nog 70km/h is ipv 100km/h ?

Gelukkig niet anders duurde het nog langer :lachen:

Link naar reactie

Is je opgevallen dat er nu hele stukken in de route maar nog 70km/h is ipv 100km/h ?

Nou dat is toch prima, het is toch geen knalrit?

Terug naar huis knallen we wel weer dat is ruim 2 uur dus.......

Link naar reactie
  • Administrator

Nou dat is toch prima, het is toch geen knalrit?

Dat niet maar sommige heel veel bochten zijn toch wel heerlijk om deze met ''snelheid'' te nemen :punk:

Link naar reactie

Helaas het wordt hem niet :( , er staan nog te veel andere dingen in de agenda en we moeten een keuze maken, allemaal wel alvast een mooie rit toe gewenst :3:

Link naar reactie

Het is in ieder geval een mooie route.

Zoals het er nu uit ziet kunnen wij gewoon mee alleen ook meegaan eten gaat niet lukken, dus wij zonder diner!

Link naar reactie
:sHa_biggrin2: Nog niet officeel gemeld, bij deze...ik blijf WEL eten!! Mijn bijrijderstoel is nog steeds vrij.. dus als iemand zin in bochtjes heeft.. :cool2:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.