Ga naar inhoud

In herhaling: Mini-limborit ''die verloren Kurven''


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Gevonden! Dit was de route zoals origineel in de planning lag.

Wij hebben toen rond lunchtijd een extra lus er aan gemaakt, richting Monschau en vlak daarvoor naar Zuid-Oost richting Hammer en dan door naar Ruhrstausee. Uiteindelijk heeft de helft die achter Simone aan probeerde te rijden ongeveer deze route gereden (lunchlocatie was aan de Zuidpunt van Ruhrstausee, bij Einruhr, letter "H" in de route). De route die de equipe van Yangkie gereden heeft is tot op vandaag voor iedereen een raadsel, maar ze zijn bij de Teuterhof uitgekomen, dat is wat telt!

Viel Spaß beim Fahren! :thumbup:

Link naar reactie

...... richting Monschau en

Hoi Ruud, wat me opviel was dat je geen rit door het zeeer toeristische-schilderachtige Monschau opgenomen had.

Paste het niet in de aard van de rit, en/of zijn er dan teveel stoplichten of is het centrum autovrij?

Link naar reactie

Wat een relevante vraag Henk...

Is relevant voor mensen die een ander forumweekend voorbereiden cq. route moeten kiezen, in regio Ardennen, Luxemburg en Eifel.

Wat betreft de datum, daar zal idd goed over nagedacht zijn :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

daar zal idd goed over nagedacht zijn

Nee hoor, op deze datum konden mijn broer Jurgen en Roger.

Wij Gerwin (2), Roger (3), Jurgen (4), Ivo (5) en ik (in eerste instantie mijn broer en ik) wilden deze rit rijden

maar om achteraf niet te horen van oh wij wilden ook mee of leuk dat je het niet gemeld hebt :sFi_hammer2: wilden we het hier melden onder het mom van wie wilt er nog meer mee :punk:

ik heb toen besloten om er een ''rit'' van te maken voor als oefening/voorbereiding voor Limborit V 2013.

Het eerste wat ik geleerd heb is dat ik moet kijken of er niet al een rit gepland staat :ph34r: , nu kijken wat ik nog meer kan leren.

  • Like 2
Link naar reactie

Paste het niet in de aard van de rit, en/of zijn er dan teveel stoplichten of is het centrum autovrij?

Henk,

Afhankelijk van je timing kan het daar érg druk zijn, ik mijd Monschau meestal als ik door de Eifel aan het crossen ben. 't Centrum is niet autovrij, maar er is wel actief ontmoedigingsbeleid, meer info (van de gemeente zelf) hier.

Link naar reactie
  • Administrator

Thanks Arno,

ik vind het idd ook jammer dat de Berlijner boys er niet bij zijn, maar het is ff niet anders.

Dit wordt allemaal goed gemaakt met de Limborit V 2013 :thumbup: die door Scorpion (Roger) en Ruud_19 (ik) wordt georganiseerd.

Link naar reactie
  • Administrator

Thanks Arno,

ik vind het idd ook jammer dat de Berlijner boys er niet bij zijn, maar het is ff niet anders.

Dit wordt allemaal goed gemaakt met de Limborit V 2013 :thumbup: die door Scorpion (Roger) en Ruud_19 (ik) wordt georganiseerd.

Slik, hoop dat we volgend jaar aan de torenhoge Limbo-rit verwachtingen kunnen volden ^_^

Link naar reactie
  • Administrator

Diner denk ik niet, tot wanneer kan ik me daar voor opgeven?

Ik vraag het zodra ik weet waar we gaan eten, weet niet hoe lang ik het van te voren aan moet geven bij het restaurant.

Laat het zeker op tijd weten.

Link naar reactie

Een mini limbo rit... hmmz klinkt verleidelijk! Ben bezig met de verkoop van een Z3 voor iemand en ik mag 'm meenemen voor een Limborit :clapping:. Helaas geen Coupe... wel een 3.0!

Mis 't Z3 feestje natuurlijk wel een beetje! Is er nog ruimte bij deze rit??

Link naar reactie
  • Administrator

Is er nog ruimte bij deze rit??

Zeker Sander....

Aanmeldingen vanaf nu komen op de reservelijst, tenzij je plaats voor Reggi hebt dan ben je automatisch nr 22

Link naar reactie
  • Administrator

67 auto's met 3 auto's vd organisatie ging zelfs met een gesaboteerd TomTommetje goed. Alleen Henk was enigzins de weg kwijt maar ook pas aan 't eind, dus gewoon nog een paar bij stouwen!

Link naar reactie
  • Administrator

klein groepje van wilde maken Ruud.

Idd maar wat zal ik zeggen....uit de hand gelopen hobby :)

Link naar reactie

Hoi Ruud, wat me opviel was dat je geen rit door het zeeer toeristische-schilderachtige Monschau opgenomen had.

Paste het niet in de aard van de rit, en/of zijn er dan teveel stoplichten of is het centrum autovrij?

Henk, je bericht had een -1, dus zag 'm pas toen ik niet ingelogged was. Waarom geen Monschau? Omdat je van het dorp zelf zeer weinig ziet (het is wel de moeite waard maar alleen goed te bezichtigen als je er doorheen wandelt) en de route er naartoe meestal vol zit met dagjesmensen, plus de toegangsweg vanuit België zuigt royaal.

Ik weet niet wat voor rit je plant, maar die weg vanuit Eupen naar Monschau heeft zwaar k*#te wegdek, daar had onze coupe het met zijn ab werk Geländefähigkeiterhöhungspaket zelfs nog even lastig, dus het is de moeite waard om die te vermijden. Er zijn ten Noorden en Zuiden weliswaar weinig andere opties, iedere keer weer puzzelen om van België naar Duitsland of vice versa te komen. Succes ermee in ieder geval!

  • Like 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.