Ga naar inhoud

Ronde van Utrecht: 26 augustus 2012

Maurits

Aanbevolen berichten

Deelnemers: - 15/7: voorlopig gaan nieuwe aanmeldingen op de reservelijst -

21. Lady&Co: 2 personen, hebben waarschijnlijk vrienden die graag mee willen rijden; dan rijden we natuurlijk met zowel "Lady" als met "Gaby" mee (plus Igor natuurlijk <_< )

Link naar reactie
  • Administrator

"natuurlijk"?

Ik ben jurist en kan dus uitsluitend rechtlijnig denken in eerst door mijzelf gecreerde beperkingen. Daar ben ik voor opgeleid.

Daarom graag een keuze uit de volgende opties:

1) dit is een aanmeldig voor 1 auto / 2 man voor de reservelijst (plek 40) die niets doet met jullie eigen aanmelding op plek 21;

2) het lot van plek 21 wordt gekoppeld aan de mogelijkheid tot deelname voor de waarschijnlijk mee rijdende vrienden (in dat geval beide op de reservelijst, rest schuift door);

3) de "waarschijnlijkheid" is nog onvoldoende voor een keuze uit optie 1 of 2 (in dat geval gaan andere aanmeldingen eerst op de reservelijst);

4) dit was een poging de reservelijst te omzeilen. Maak alsnog een keuze voor optie 1,2 of 3.

Link naar reactie
  • Administrator

Jij maakt het wel heel spannend :lol:

PS. Nog steeds niet bekend of jullie meer auto's kunnen toelaten ivm de horeca.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Kunnen diegenen die dat nog niet hebben aangegeven (en bij wie nu in de lijst van anameldingen nog geen "all in" staat) even laten weten of zij ook 's avonds mee willen eten bij een prijs van EUR 35,- voor het eten (voor heeeeeel lekker eten)?

Dank!

Link naar reactie
  • Administrator

Dank Maurits, dat verduidelijkt in ieder geval jouw situatie!Zou verder iedereen die vandaag op het forum gepost heeft en zich voor deze rit heeft aangemeld ook even willen reageren? Veel dank!

Link naar reactie
  • Administrator

Oke, jammer David, maar dank voor het laten weten. De rest ook dank voor het laten weten. Ed, ik zal even vragen wat mogelijk is. Ik pas de lijst zo weer aan.

Link naar reactie
  • Administrator

Aangepast; het beeld begint steeds completer te worden ... Wil iederen die nog niks heeft laten weten over diner dat ook nog even doen? Yellowrider en Rob, hoe staat het met jullie voorbehoud?

Link naar reactie
  • Administrator

Bij leven en welzijn zijn wij er gewoon bij. Diner durf ik nu nog even niet aan te geven, wanneer wil je dat uiterlijk weten?

Link naar reactie
  • Administrator

Ook als er een hondje mee zou mogen naar het diner? Dat was nou juist nog een van mijn vragen voor de lokale horeca-gigant...

Link naar reactie
  • Administrator

Ed, tarwevrij is geen probleem! Ik moet de bevestiging nog even afwachten, maar diegenen die nog twijfelen kunnen voorlopig uitgaan van een dinerprijs van EUR 32,50 (exclusief drank)...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.