Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ach, wat mij betreft mogen members die hier jaren lang hebben meegedaan gewoon aansluiten bij een rit ook al is dat met een Porker of wat dan ook. Maar dat is mijn mening. Het zal van de organistaie van een rit afhangen of ze vreemde auto's van bekende members toe laten of niet :)

Link naar reactie
  • Administrator

Als ze maar achteraan sluiten en niet als een idioot naar voren proberen te dringen.... :hypocritesmiley:

Waar blijft trouwens de aanmelding van Euro :rolleyes:

Link naar reactie

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat de kans dat de Baron tegen die tijd tòch weer een Z heeft wellicht even groot is als dat Sjonnie dan eindelijk z'n Z heeft...... :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Zal wel meevallen, als de Baron met de B5 komt rijdt hij niet voor schut maar onze Sjonnie wel met de CC :ph34r:

Link naar reactie

sjonnie rijdt altijd voor schuth

@rob: helemaal mee eens, alle andere auto's achteraan

sinds de rit met de z club waarbij er een dikke 7 serie halverwege ging rijden waardoor wij geen moer meer zagen omdat we erachter zaten, kan ik het niet vaak genoeg zeggen.

Link naar reactie
  • Administrator

Als nou de complete kliek van vorig jaar zich aanmeldt en alle nieuwe leden sinds vorig jaar pasen, dan zitten we volgens mij ruim boven de 100 :thumbup:.

En dat zou betekenen: Nóg meer chaos! :sFun_whistle:

Link naar reactie

Ik vraag me af of er dit jaar net zoveel inschrijvingen komen als vorig jaar :)

Zelf heb ik liever ritten met minder deelnemers, dus wil ik hier vooral propageren dat men zich niet moet inschrijven... :lol:

Maar nu al bijna 30 is al aardig wat.

Alleen die platgeslagen kevers ertussen..... ik weet het niet hoor <_<

Link naar reactie

Ik heb weer niet goed opgelet afgelopen week; zei gisteren nog tegen Hans "wie zal dit jaar de "Paasrit" op zijn schouders nemen?

zijn we al bijna te laat :muur:

Natuurlijk zijn wij graag van de partij; welke Z3 we meenemen??

Afhankelijk van het weer; het einzigartige fabelhafte Coupe der Z Linie of dakloos :petje:

In ieder geval met lunch; diner: afhankelijk van de restaurant keuze :gathering:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.