Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoals je weet staat MdV2 op knappen dan... :blink:

Ik kan je vertellen dat er langs de route diverse ziekenhuizen zijn met goede kraamafdelingen. Dus wat is er nou mooier dan een korte tussenstop waarbij wij met z'n allen getuigen kunnen zijn van de geboorte als het die dag zover mocht zijn? :D

Link naar reactie
  • Administrator
siesta

Zorg dat je de route juist rijdt en je krijgt mogelijkheden voor een siesta genoeg als er moet worden gewacht op die lange met z'n gevolg ;)

Link naar reactie
  • Administrator

Ja, eens kijken of je het record van vorig jaar (binnen een half uur verkeerd rijden ondanks TomTom) kunt verbeteren :rolleyes:

Link naar reactie

kan het niet op 9 april? 8 april is lastig maar onder voorbehoud wil ik mij wel aanmelden

Het moet niet gekker worden, meneer koopt een porsche en wil vervolgens ook nog de datum verzetten. Joh ga jij gauw weg ^_^

(maar wel eerst netjes afscheid nemen he)

Link naar reactie

Ze hebben vast en zeker op 8 april ook een ritje op het porscheforum georganiseerd, en nu kan meneer zeker niet kiezen tussen z'n nieuwe vrienden en z'n oude vrienden bekenden..... <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.