Ga naar inhoud

Paasrit 8 april 2012 rondje Duitsland/achterhoek


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik plaats rond 20.00u een zipje met Garmin, TomTom en Tyre. kun je zelf mogelijk omzetten.

Link naar reactie

Pffff net op tijd, mijn Z3 wou vanmiddag niet meer starten, accu defect.

De ANWB heeft mij weer op weg geholpen, snel naar de garage gereden waar ze nog net even vlug de accu konden vervangen.

Sta inmiddels weer veilig thuis en ben klaar voor morgen. Koste wel weer een flinke duit maar ja zonder doet ie het niet.

Blij dat ik dit vanmiddag had en niet morgenvroeg voor vetrek.

Link naar reactie

Ik plaats rond 20.00u een zipje met Garmin, TomTom en Tyre. kun je zelf mogelijk omzetten.

Top!

Graag erbij vermelden of je de route met 'Kortste' of 'Snelste' routeoptie hebt gemaakt voor de juiste routeberekening.

Alvast bedankt!

grtz Marco

Link naar reactie

Oh ja,

we hebben er zin an!!!! :groupwave:

Is de weer-medicijnman al weer beter?

Link naar reactie
  • Administrator
Toen werd het ook half 1.

Nou en? Wees blij dát er nog navibestandjes zijn... als 't aan die lange had gelegen was hij voor totale chaos gegaan, maar dat had dan wellicht geresulteerd in opdoeking van het forum, wegens teruglopen membersaantal :sleep:

Enfin, zelfs eerder dan aangekondigd: DE NAVIBESTANDJES!

Een zipje, voorzien van Tyre (om ze evt. makkelijk op je navi te zetten danwel om te zetten naar een ander formaat), TomTom en Garmin files.

Ga je voor het verrassingselement, kies dan "kortste route". Ga je op safe, kies dan "snelste route".

Tot morgen!!! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik vermoed nog wel een belletje halverwege de dag: "Chaos Schuth, chaos moet je hebben" :lol:

Het ziet er naar uit dat hij nog wel z'n best heeft gedaan voor mooi weer, denk dat we morgen een koude, zonnige dag gaan beleven...

Beterschap beiden!

Link naar reactie

Goed bezig Rob, idd eerder dan verwacht...maar ja heb je ook een chaos versie want anders rijden we dadelijk ineens allemaal goed en dat kan toch niet de bedoeling zijn..toch?

Is het misschien niet handiger dat die lange de bestandjes in de eerste post zet..dan hoeven we niet zo te zoeken...ik neem aan dat hij als klaar is met het wassen van dat zwarte monster....en dan heeft hij toch niets anders te doen dan Nicole te gaan zitten vervelen.

Jammer dat Arnie ziek is, ik hoorde het van tuut tuut daar is Ruud...beterschap Christel en Arno....en dan zie je ook gelijk het weer achteruit gaan...maar als we maar lol hebben en het een beetje droog houden en voldoende chaos hebben komt alles goed.

Tot morgen

Link naar reactie

Goed bezig Roger...doe je eindelijk weer eens wat nuttigs :clapping: kom jij altijd met goede ideeen als de winkels al gesloten zijn...het leek me enig in zo'n paashaas pak...trek jij die van jouw wel aan?

Link naar reactie

EHBO koffer ligt in de Z3 mocht er andere chaos plaatsvinden!

(Ik werk voor het NLse Rode Kruis)

Morgen 7 uur wegrijden vanuit Groningen om tegen 9 a kwart over 9 in S heerenberg te zijn!

Tot morgen!

Link naar reactie
  • Administrator

... omdat ik nog geen zonnestraal heb gezien.

He?! :blink: Waar ben jij de afgelopen maand geweest? Alleen maar zon in de laatste paar weken van maart ...

Link naar reactie

Zo de bestanden zijn geherprogrammeerd in de nieuwe kaarten van de Carmin en het klopt precies, Rob bedankt voor de upload en allemaal tot morgen (wordt wel vroeg uit de veren :wacko: )

Link naar reactie
  • Administrator

Lekker is dat. Navibestandjes terwijl ik al ergens in een hotel zit....

Had dat dan ff gemeld kerel, weet ik toch niet wie allemaal al de avond van te voren hun intrek nemen in een hotel :sCo_unsure:

Maar troost je, er is ook een papieren versie :sleep:

Link naar reactie

Wel mensen topic gestart op 30 januari 2012. Tot aan nu 23 pagina's leesplezier. Een record aantal deelnemers...Het kan alleen maar een top dag worden :thumbup: Voor hier houdt het nu op. Mochten er nog mensen onverhoopt zich moeten afmelden of een andere reden hebben wat verstandigs te melden dan kan je mij bereiken op nul zes-53224886.

Nog een tip van Diane: Vergeet niet voor de rit te tanken. Er is geen tijd om tijdens de rit te tanken doe het dus daarvoor.

Allen een goede reis naar s'Heerenberg en tot later.

PS, meld je bij aankomst even bij de organisatie zodat wij weten dat iedereen er is.

De reacties van de paaschaos kan je hier kwijt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.