Ga naar inhoud

Berlijn II: 8-9-10 juni 2012


MdV

Aanbevolen berichten

Echt, ik wíl het niet eens weten.... laten we focussen op de drie B's: Berlijn, Bier en ... Beleving! (Welke Kl**tzak vond zichzelf weer eindeloos grappig door mijn post te veranderen.... R*ger zeker weer? Dit komt je nog duur te staan.)

Link naar reactie

Echt, ik wíl het niet eens weten.... laten we focussen op de drie B's: Berlijn, Bier en ... Beleving!

Sorry Nadia ik kon het weer niet laten om een post te veranderen en vond mezelf inderdaad eindeloos grappig. Ik maak het wel goed met je en betaal al je drankjes het gehele weekend. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Ach, op een oude fiets.... :sFun_whistle:

.... in 3 waves per jaar meld jij je op het:

- in de winter om te kijken of er aanmeldtopic voor een buitenlandritje is (al dan niet aangejaagd door sms van ondergetekende)

- in de weken voor het evenement om na te gaan of er nog iets zinnigs te melden is (onnodig, er wordt in dit topic amper wat zinnigs vermeld)

- in de weken na het evenement om na te praten (terwijl je ons ge-eikel als wel weer zat bent en uitziet naar een hernieuwde forum-sabbatical)

goed dat je er (ook dit jaar) weer bij bent!

Link naar reactie

Sorry Nadia ik kon het weer niet laten om een post te veranderen en vond mezelf inderdaad eindeloos grappig. Ik maak het wel goed met je en betaal al je drankjes het gehele weekend. :hypocritesmiley:

Wie heeft er in mijn post lopen kloten <_<

Fijn zo'n regenachtige zondag kan je lekker poetsen.

img0704lk.jpg

Ik ben er klaar voor :thumbup:

Link naar reactie

goed dat je er (ook dit jaar) weer bij bent!

dat hopen we maar, al vanaf vrijdag ziek in bed.... :cold:

In de afgelopen 5 jaar als ondernemer geen dag thuis geweest en dan net nu.... :sSic_sick:

aangepast door maik
Link naar reactie
  • Administrator

Zijn er toevallig nog mensen die in de buurt van Hengeloooo overnachten? Zo ja, dan kom ik morgen nog ff wat drinken :)

Link naar reactie

Volgens mij zitten de meesten die onderweg overnachten in Osnabruck (ibis).

Ik zit zelf overigens wat te zoeken om zondag te doen in/rondom berlijn, aangezien de trip 'afgelopen' is om 10.30u, wat ik eigenlijk een beetje zonde vind. Ik hoef niet per sé om 15.00u thuis te zijn (liever laat en nog wat uurtjes daaro extra spenderen). Wellicht een leuke route rondom berlijn of nog iets bezichtigen. Heeft iemand leuke suggesties?

Link naar reactie

Ik zit zelf overigens wat te zoeken om zondag te doen in/rondom berlijn, aangezien de trip 'afgelopen' is om 10.30u, wat ik eigenlijk een beetje zonde vind. Ik hoef niet per sé om 15.00u thuis te zijn (liever laat en nog wat uurtjes daaro extra spenderen). Wellicht een leuke route rondom berlijn of nog iets bezichtigen. Heeft iemand leuke suggesties?

vorige keer lag je tot 16.00u in bed, dus de ervaring leert dat enige vorm van programma op de slotdag, redelijk nutteloos is :) 'op tijd' is in dit geval 'op tijd uitchecken zodat je geen extra nacht aan je broek krijgt' :schater:

Link naar reactie

Vorige keer was ik de enige die op tijd was om te lunchen in meilenwerke wat daar volgens het programma gepland was. De rest wou kennelijk liever zondag thuis met de piepers aan tafel zitten....

Die behoefte heb ik niet zo :lol:

Wat nutteloos is of niet is maar net wat je er zelf van maakt ;)

Uitchecken kan tot 12.00u, dus dat moet zelfs voor mij haalbaar zijn ^_^ (toch nog wel ff voor de zekerheid de wekker zetten :blink::lol: )

Maar jij mag wel eerder naar huis hoor, als dat van het thuisfront moet :P

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.