Ga naar inhoud

Berlijn II: 8-9-10 juni 2012


MdV

Aanbevolen berichten

@ Enzo, Hoezo de opmerking

Jij of Roger? Ik had nog graag van je willen weten waar deze opmerking op slaat aangezien het op meerdere manieren is uit te leggen. Ik denk alleen dat je daar de kans niet meer toe krijgt.

Overigens, als je de weg al hebt als de wil er is... waarom dan die 800 euro nodig? Gezien je vragen cq opmerkingen allover dit forum, hoop ik voor alle mensen die bij jouw in een stoel belanden voor een behandeling, je wel de helderheid van geest hebt, boven-links van onder-rechts te onderscheiden. Tjonge je lijkt wel een klein verwend kind die te weinig aandacht heeft gehad.

...And on that bombshell, it's time to say bye!

Dat lijkt mij ook!!

  • Like 1
Link naar reactie

als je van de verhalen en foto's van anderen net zo kunt genieten alsof je er zelf bij bent geweest, zit je zeker vaak thuis?

Dit is echt een lage suggestieve en totaal irrelevante manier van op de man (vrouw) spelen.

Het lijkt me sterk dat Nicole niet meegaat vanwege de pegels, maar dat ze iets heeft gepland wat ze nòg leuker vindt (ongetwijfeld iets met Beau oid).

Ik zie dus 2 mensen: eentje die dubbel gaat genieten en eentje die niet gaat genieten....

  • Like 1
Link naar reactie

euhm dat korreltje zout heeft betrekking op de bedoeling achter de post, en jouw laatste posts in dit draadje komen op mij (en kennelijk ook op anderen) nou niet echt over alsof je alles zo vriendelijk bedoelt....

Hoeveel zout ik ook neem, die bittere smaak blijft. <_<

  • Like 1
Link naar reactie

het antwoord op mijn vraag word me steeds duidelijker.

Soms ligt een antwoord zo voor de hand dat we onszelf blijven kwellen met de vraag.

Link naar reactie

Pffffffffffffff,

gezellige discussie weer met onze amsterdamse "vriend" enzo "exit" sebastian.

die jongen heeft er duidelijk (nog) niks van het leven begrepen.

tussen een geintje en beledigen liggen nog hele zoutvlaktes.......

de grens lijkt me bereikt..

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Soms ligt een antwoord zo voor de hand dat we onszelf blijven kwellen met de vraag.

allemachtig zeg; van hobbyboer tot forumfilosoof!

Iets daaro in dat mooie drenthe stimuleert kennelijk toch de cognitieve capaciteiten van de mens :thumbup:

Dat wordt nog een verhelderend weekendje in Berlijn daaro (of zijn die verstandelijke vermogens rap verdwenen na een paar :drank::lol:)

Link naar reactie

Zoals sommigen al wel wisten dat ik zou proberen om mee te gaan, kan ik bij deze definitief melden dat dat niet gaat lukken. De piercing met huissleutel in de navel van Junior is tegen die tijd nog niet hersteld!

Bovendien..... is 800 euro voor 2 nachtjes wel erg veel geld! :hypocritesmiley:

(sorry moest ik nog ff kwijt)

Link naar reactie

Ach kom nou, als gepamperd huisvrouwtje laat je toch gewoon je man betalen? Of je laat je sponsoren door je vaderrrrrrr??

... Jammer dat je niet meegaat, we zullen de nodige genante momenten voor je vastleggen!

Link naar reactie

"Velen kennen de prijs, slechts weinigen kennen de waarde"

Wij kijken er weer naar uit, kunnen we via Luxemburg rijden om even goedkoop te tanken? :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.