Ga naar inhoud

Berlijn II: 8-9-10 juni 2012


MdV

Aanbevolen berichten

Ja hoorrr daar is ie weer! Na München editie 2008, 2009 en 2010 én de trip naar Berlijn vorig jaar ook deze zomer een reis naar Berlijn.

Wat gaan we doen

Een lekker stuk Autobahn knallen, fabriekje, museumpje, goed voedsel, wat potjes bier, een prima hotel en véél lol. En oh ja, toch een regelmatig terugkerende fenomeen: een webstrijdje Oranje! Op zaterdag de 9e speelt het NL elftal tegen Denemarken: een goed excuus voor een vuvuzela in een Duits restaurant, dus. :punk:

Wanneer gaan we

vrijdag 8 juni vertrek

zondag 10 juni huiswaarts

Waar verblijven we

NH Hotel Berlijn Kurfuerstendamm

Wie gaan er mee

Sjonnie Kroket - Roger 1x

Guido K - 1x

Cock - 2x

Juli Z3 - Jur 2x

Edwin & Nadia 2x

Baron v. Epscheuten - Arno 2x

The Shrike - Bart 3x

Z3MRunner - Yangkie 2x

MdV - Martijn 2x

Maik - 2x

Henri - 1 of 2x

Enzo 2x

Stoploss - Frank 2x

Totaal:

19

Update 25 januari: rit zit vol, dank voor uw aanmeldingen.

Meer details volgen.

aangepast door MdV
: deelnemers bijgewerkt
Link naar reactie
  • Administrator

Ok, graag erbij dit jaar 2x. Even tot eind volgende week onder voorbehoud. Willen hem dit jaar niet missen, maar d'r kan eind volgende week een kleine kink in de kabel komen met grote (leuke!) gevolgen voor ons die voorgaat op mogelijk al het vermaak dit jaar.

Martijn je krijgt zo een pm met de reden, Sjonnie weet hem inmiddels.

Link naar reactie

Martijn je krijgt zo een pm met de reden, Sjonnie weet hem inmiddels.

Volgens mij is het niet zo moeilijk te raden als je het allemaal zo beschrijft.... toch?

Link naar reactie

Ahaaa. Ik vroeg naar de HOTELkosten ;)

Uiteraard kun je een weekend zo gek maken als je zelf wilt. Het uitgaansleven in Berlijn heb ik altijd al willen meemaken, de minimal en techno underground scene is daar heel groot. Is er een groot avondprogramma opgesteld of zijn Amanda en ik dan vrij te doen wat we willen? Uiteraard willen we wel mee NL aanjuichen/schreeuwen en bier und currywurst naar binnen schrokken.

Link naar reactie

Overigens Baron,

Dan is 1500 euro alsnog erg veel hoor voor twee personen drie daagjes weg! Ik ben ALL IN, vier sterren London centrum, 4 nachten, zo'n 800 euro kwijt geweest voor twee man. Inclusief shopping in de niet-sale-tijd ;)

En London is duur!

Link naar reactie

Het is 'ter ore gekomen', maar dat maakt niet uit Arneu. Mijn ding ook niet.

Mijn motto is: Geen vier sterren, dan ook niet mijn ster :blink:

Maar aan de andere kant tijdens het winkelen:

'If it ain't in the sale, it ain't in my winkelwagentje' haha.

Uhm beslissend was dat het om een SPA gaat. Sauna en massage zijn ook voor ons beschikbaar? Of moet ik Roger een vijfje toestoppen en komt hij dan aanwandelen met olijfolie... <_<:smiley_getalife:

Link naar reactie

Wat zijn overigens de kosten voor hotel zo'n weekend?

Kosten :huh: Wij gaan op zaterdagavond in het hol van de leeuw een wedstrijdje Nederland volgen. Er zullen ongetwijfeld een aantal met oranje uitdossing zijn. Ik schat de kans dat 1 van ons opeens een oranje toeter tussen zijn voortanden heeft vrij groot. Ik vermoed dus zomaar dat jij je brandstof kosten er voor zaterdag middernacht uit hebt :sHa_biggrin2:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.