Ga naar inhoud

Berlijn II: 8-9-10 juni 2012


MdV

Aanbevolen berichten

Dit zo lezende maak je een goede keuze. Is het te duur voor je of is het volk te plat??

@ MdV Kun je voor mij een extra overnachting boeken? Ik wil donderdag aankomen.

Dit zo lezende ga ik wel een andere keer naar Berlijn. Maar dessalnietemin, veel plezier, Hals und Beinbruch, usw.

Link naar reactie

Neem ook maar een credit card mee want de meisjes zitten die dagen voornamelijk hier: http://www.kadewe.de/

Evenals de papa's, vergeet je de maten niet mee te nemen Martijn ^_^

Und die Manner?? http://www.royalgirl.de/

Vooral deze tekst sprak mij bijzonder aan...

Super schlanke Luisa - Brandneu

Die moet nog worden ingereden :huh: .... :rolleyes: .... :snapoutofit:

Link naar reactie

Vooral deze tekst sprak mij bijzonder aan...

Super schlanke Luisa - Brandneu

Die moet nog worden ingereden :huh: .... :rolleyes: .... :snapoutofit:

Zal ik een fabrieksbezoek voor jullie arrangeren op de vrijdagavond?

Of opteren jullie liever voor:

gang bang spezial

Jeden 1. Dienstag im Monat von 19 Uhr bis 22 Uhr Gang-Bang Royal.

Drei Stunden heiße Erotik und zärtlicher Sex so oft du möchtest. In

einer romantischen superschicken Suite werden dich drei ausgesuchte Royalgirls

drei Stunden verzaubern und verwöhnen.

Misschien even een polletje doen?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Een korte update over de plannen dit jaar:

- Hotel: helaas kon het Aspria ons niet ontvangen dit jaar, onvoldoende plek. Na diverse pogingen, onderdak gevonden voor mens en auto: NH Hotel Kurfuerstendamm

- BMW Fabriek: vrijdag overdag

- Segway: na het grote succes vorig jaar, zaterdag overdag

- NL Elftal: Van Marwijk heeft bevestigd dat Oranje op zaterdag 9 juni een potje speelt tegen Denemarken voor een of ander Europees toernooi: KROEG!

Binnenkort ontvangen degenen die zich aangemeld hebben per mail het verzoek om de reissom te voldoen :lipssealed:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

nog een maandje dan is het zo ver... :punk: dan gaat het weer LOS.

ieder jaar roep ik 'dit was écht de laatste' en heb ik er na alle wijzigingen, afmeldingen, detailvragen, 'toch maar wel', of 'nu maar even niet' wel weer genoeg van <_< maar als de vertrekdatum nadert, het stof neerdwarrelt en de Z3's/ Z4's van stal gehaald worden, alles geregeld is/ lijkt... :lol: weer WAANZINNIG veel zin in om een mooi ritje te maken, veel te lachen en (ook dit jaar) met 20 m/v een wedstrijdje ORANJE mee te pakken.

wordt een mooie rit mensen, absoluut van overtuigd!

iedereen is (beetje buiten het forum om) ge-info-d over de snode plannetjes :cool:

voor het 5e achtereenvolgende jaar: Munchen/ Berlijn rit! :petje:

NB roadbook over een weekje of 2 in de mailbox

Link naar reactie

De tandarts heeft geen zin 800 euro te betalen voor 2 nachtjes! Spijtig, daar had ik ook zin in... Uberhaupt in Berlijn. Mocht er toch de mogelijkheid (alsnog) zijn om mee te gaan en apart in een ander hotel te slapen, doe ik mee. Binnenkort wellicht weer verhuizen en grote investeringen in de praktijk samen met m'n vader gedaan, en dan kan ik 200 euro per persoon per nacht niet echt valideren. Zoveel leuke hotelletjes in zoveel betere buurten beschikbaar!

Mja de rit-meester heeft het mij verboden.

Link naar reactie

Tja ieder zijn grens. Het is aan de organisator om de keuzes te maken voor locaties, activiteiten, catering, overnachtingen enz. Het zijn geen goedkope trips nee.

Maar wie weet is daar wel animo voor, wat let eenieder om een budgettrip te organiseren, op een jongerencamping of in een jeugdherberg te overnachten (of via zo'n site bij mensen thuis een plek te boeken, is gratis), 's morgens een picknickmaaltijd mee te nemen en een gratis rondleiding in een stad te volgen (ik wist niet eens dat het bestond, maar pas in Praag gezien en schijnt een trend te worden in meerdere steden: een gids leidt je rond en je mag zelf aan het eind bepalen wat het je waard was; best een leuk concept). Kortom: of je doet volop mee, of je besluit niet mee te gaan en dan moet je er ook niet over klagen en half mee willen doen, zoek voor jezelf een leuk alternatief, binnen dan wel buiten het forum. Voor iedere portemonnee is een oplossing te vinden, iedereen kan het maar 1 keer uitgeven.

Martijn: we hebben er ontzettend veel zin in! Sterker nog: we plakken onze vakantie erachteraan (ik zou bijna zeggen: traditiegetrouw, dat hebben we nu al een paar keer gedaan en beviel prima).

  • Like 1
Link naar reactie

@ Enzo:

De 1e stap tot het realiseren van een droom is hem in je geest tot prioriteit maken!

En als je dan wakker wordt en je je realiseert dat je je grens bereikt hebt, kom je vervolgens tot de conclusie dat je je paspoort thuis hebt laten liggen!

Dus grens of prioriteit is precies zoals Nadia het zegt: Bij het stellen van prioriteiten stel je een grens bij elke prioriteit.

En als jij daar een joint bij nodig bent om deze eenvoudige weerspiegeling van het leven te begrijpen, ........ :blink:

Voor alle anderen die wel deelnemen: Heel veel plezier alvast gewenst, ik hoor de verhalen wel als jullie weer terug zijn en zal daar zeker net zo van genieten alsof ik er zelf bij ben geweest!

Link naar reactie

Nou ColZes,

Dank je voor deze wijze woorden. Ik deel deze zweverige visie niet.

Overigens, als je van de verhalen en foto's van anderen net zo kunt genieten alsof je er zelf bij bent geweest, zit je zeker vaak thuis?

Link naar reactie

Nou Enzo,

het tegendeel is waar. Maar ik ben niet in de veronderstelling dat jij dat ooit zal begrijpen als je al een joint nodig bent om het een en ander te snappen, dus dat ga ik je niet verder toelichten.

Wat ik je dan nog wel wil meegeven;

waar een wil is, is een weg en daar heb ik dan met gemak 800 euro voor over!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.