Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

jammer genoeg zit ik in het buitenland (Heineken Regatta St Maarten, is overigens niet zo rot) dus ik zal er weer niet bij zijn. April gaat ook niet lukken ivm met het begonnen zeil seizoen. (Getver....)

Link naar reactie

Vervelend joh!! ja.. de april-lentestoeltjes houden we vrij! beterschap nog! :3:

aangepast door MdV
FQVWD: en nóg een keer
Link naar reactie

Mooi!!..zo even dat blauwe ding maar weer eens opstarten! :) tot vanavond! :gathering:

Link naar reactie

Was weer gezellig met een hoog :m: gehalte :punk: .

Dan denk je met je Z4 :m: coupé een snelle bak te hebben zet er een Baron van huppeldepup tot hepperdehep een gezinsauto naast die sneller is....

is het nu nog geen zaterdag :muur:

@Rob, jij gelooft ook echt alles van die lange hè. :blink:

Link naar reactie

Was gezellig, leuk om met een aantal weer bij te kletsen. Anderen alleen maar hallo en dag gezegd!! Jammer dat we niet de lange tafel hadden, dan maak je toch makkelijker contact dan met twee gescheiden tafels. Toch een minpuntje voor de organisatie (toen ik het nog deed ging het altijd goed) ;) . Zelfs Rico was mee! Kun je nagaan hoe gezellig we zijn haha. En de afterparty was ook leuk, alleen jammer dat je daarvoor altijd in zo'n rookhok moet staan... Maar dat moet je er dan maar voor over hebben!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.