Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

Echt weer een Nadia opmerking. Vaag en communicatief zwak......

Marcel komt met iets wat mijn aandacht nog meer heeft......

Is goed hoor, ik zag dat je er twee keer over na moest denken en je post hebt aangepast, knap dat je dan hiermee komt :blink:

We kijken inmiddels reikhalzend uit naar het wereldnieuws van Marcel, waar hij zelf nog geen idee van heeft (zou niet best zijn als je zelf niet wist dat je vader wordt, Marcel!! trouwens waar blijven die mooie ge-app-te foto's van Ivo en mij die je had beloofd? Zou nu perfecte timing zijn...)

Link naar reactie

Jammer, we missen ook de feestvreugde.. :o

Er was zuviel arbeit... :rolleyes: na alle feestvreugde in Spanje :)

Wellicht is het eerste stukje Soeki Jakkie net door de keeltjes gegleden...of toch maar weer de sate-spies of de mixed-grill?? :D

:wave:

Link naar reactie

heb nog even gekeken of ik vlammen zag ... maar helaas ... was ook wat te listig om wg te knallen..

moet je echt een keer vastleggen lijkt me heel gaaf ... :rolleyes:

camera op de spoiler vast en gaan...

Link naar reactie
Ut was gezellig. Volgende keer moet iedereen een naambordje met forumnaam + gebruikersicoon opdoen. Maakt het veel makkelijker.

Als je wat vaker komt leer je iedereen wel kennen hoor ;-)

Nou speciaal voor jou, ik Euroknallert, zat tegenover Puk en Schuin tegenover Ruud.

Waar zat jij? :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.