Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

had die lange maar eerder weggestuurd :D

:o Inderdaad, had ik niet zo'n dikke rekening qua drank gehad :) Mensen, het was weer gezellig en informatief (eerste gedeelte). Helaas niet iedereen gesproken maar ik kom wel weer een keer langs :rolleyes:

@Ivo, de P staat op het aanrecht, ik ben benieuwd hoe laat wij morgen gewekt worden door dat joch met een smile op zijn gezicht. Nogmaals dank :wave:

Link naar reactie
@Ivo, de P staat op het aanrecht, ik ben benieuwd hoe laat wij morgen gewekt worden door dat joch met een smile op zijn gezicht. Nogmaals dank :unsure:

Ben benieuwd. Graag gedaan.

En over een paar jaar als je zoon wat later uit school is dit misschien gebeurt ......

Link naar reactie

het was weer een aangename avond volgend op een nuttige meeting.

Flinke opkomst met aantal nieuwe gezichten dus benieuwd naar volgende maand.

Link naar reactie

3 november! goede deal! 2x graag (als het dan niet al sneeuwt... :unsure: )... :P

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hey Le baraq-fanaten! :kicking: Wil wel aan een grote lange tafel aanschuiven.. :thumbup::)

Link naar reactie
En zet mij er maar bij voor 1x.

:ok: leuk! tot donderdag!

Link naar reactie
Hee leuk Simon weer eens te zien :unsure:

Goed geraden Ruud!

Mag gezellig meerijden met Joost... We komen al iets eerder buurten in het clubhuis.

Totdan,

(Inmiddels pappa :smart: ) Simon

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.