Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

@Mohikaan Er is een tafel apart voor moderatoren. De gezellige forumleden zitten aan de andere grote tafel.

@Mohikaan Ik kom met het rode monster

@Mohikaan Gratiz miniaturen heb ik niet. Maar je kunt een bod uitbrengen uiteraard op ebay

Link naar reactie
  • Administrator
@Mohikaan Gratiz miniaturen heb ik niet.

Nou, die Herpa's kun je voor die prijs net zo goed voor nop weggeven... daarmee bedoel ik dat die veel te goedkoop zijn :unsure:

Ik heb ze ooit verkocht voor ca. 20 euro. Als je nagaat dat Herpa in waarde gelijk blijft, zo niet bij speciale modellen alleen maar duurder wordt, is 5 euri wel spotgoedkoop. Moet je uiteraard zelf weten, 't is ook maar net wat de gek er voor geeft... Ik zou ze voor 19,95 verkopen, maar da's mijn bescheiden mening :)

Kan het zo even 123 niet checken, maar zijn je ads ook in Duitsland direct zichtbaar?

Link naar reactie

@Roger. Haal ik eraf en donderdag neem ik 'm mee. Bij deze aan jou verkocht.

@Rob, niet alle Herpa modellen zijn veel waard. Ik heb ze niet allemaal met doos. Modellen worden wereldwijd aangeboden en staan er al sinds juni op. Dus als ik te goedkoop was geweest waren ze al weg.

Er worden modellen tegen megaprijzen te koop gezet. Het is de gek die het ervoor wil geven. Ik kocht in juni een paar modellen bij Porsche Stuttgart voor €29,- en gingen in 2 weken tijd voor €69,- van de hand. Rare wereld toch?

Je kunt er niets van zeggen. Maar ook ik heb mijn kortingsweken net als Pearle.

Link naar reactie
. Ik kocht in juni een paar modellen bij Porsche Stuttgart voor €29,- en gingen in 2 weken tijd voor €69,- van de hand.

Aha, je handelt er dus in. Onder het motto van : (de winst op) vele kleintjes, maken een grote,

Maarre je bent welkom bij de Pallieterrit met de Porsche. Dat is toch beter als doelloos door wat tunnels scheuren in de regio en je hoeft die dag dan niet bij Mc donalds te eten.

Link naar reactie
Nou, die Herpa's kun je voor die prijs net zo goed voor nop weggeven... daarmee bedoel ik dat die veel te goedkoop zijn :)

Ik heb ze ooit verkocht voor ca. 20 euro. Als je nagaat dat Herpa in waarde gelijk blijft, zo niet bij speciale modellen alleen maar duurder wordt, is 5 euri wel spotgoedkoop. Moet je uiteraard zelf weten, 't is ook maar net wat de gek er voor geeft... Ik zou ze voor 19,95 verkopen, maar da's mijn bescheiden mening :wave:

Kan het zo even 123 niet checken, maar zijn je ads ook in Duitsland direct zichtbaar?

een Herpes voor minder dan 20 euro is inderdaad geen geld. komt zeker uit het oostblok :unsure::blink:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.