Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

't is voor veel mensen wellicht de laatste kans om mij IRL te zien omdat ik binnen een paar maanden naar het Porsche forum ga verhuizen. Kan mij dus voorstellen dat het erg druk wordt :fiew: , ondanks "het schuim der aarde" dat om mij heen zal zitten

Binnenkort zal ik de meest forummers weer zien maar dan op een ander forum. :blink: Frank heb ik al welkom geheten.

Goh, kan je ons een seintje geven als je daar je voorsteltopic plaatst :foto:

Is al lang gedaan....

Ja, ja, promises, promises.........

Eerst zien voor we het geloven.

Ik geloof Frank....

Link naar reactie
Binnenkort zal ik de meest forummers weer zien maar dan op een ander forum. :foto: Frank heb ik al welkom geheten.

Is al lang gedaan....

Wel gedurfd dat jullie daar onder dezelfde naam posten :blink:

Link naar reactie
ik zie dat in oktober bijna de gehele directie aanwezig is :blink: Meteen maar even een vergadering plannen :ok:

:lachen: :party: zo makkelijk komt hij niet onder zijn etentje uit.

Link naar reactie
't is voor veel mensen wellicht de laatste kans om mij IRL te zien omdat ik binnen een paar maanden naar het Porsche forum ga verhuizen.

Werd een keer tijd zeg. Eindelijk van dat suffe gebral verlost. Ik hoop voor je dat ze je daar wel te pruimen vinden. Weet nog niet of ik je kom uitzwaaien, maar ik wil mezelf er wel van verzekeren dat je inderdaad opzout. :blink: En waag het niet om weer terug te komen, zoals menigeen hier al heeft gedaan na een theatraal afscheid. Weg is weg, afspraak is afspraak. Dag Frenk! Hoeveel dagen nog? :ok:

Link naar reactie

Nadtje, je moet ff lezen hoe hij zich als een mak en aardig schoothondje heeft geintroduceerd daar. Het is net alsof je hem IRL ziet. Het gestrekte been is gewoon afwezig. De forumsoftware daar zorgt schijnbaar voor een meer waarheidsgetrouw beeld. Of zal hij geimponeerd raken van de porsche mannen :clown::kisstogether::kisstogether:

@ Frank. er is nog een derde weg, en ik hoop dat je hier ook blijft. Niet huilen, ik meen het echt.

Link naar reactie

Natuurlijk blijf ik ook hier Bart. Al is het alleen maar om de forumbitch blij te maken. :clown: Ja de 3e weg is ook erg fijn maar dat is dan ook de 3e stap. Eerst een Porker.

@ Frank. er is nog een derde weg, en ik hoop dat je hier ook blijft. Niet huilen, ik meen het echt.
Link naar reactie
..hoe hij zich als een mak en aardig schoothondje heeft geintroduceerd daar.

Dat was mijn gedachte ook. Wilde er niet op reageren, heb ook wat bezwaar om jou, hierin, als 2e viool, bij te vallen.

Nu ik het toch doe, wil ik hetzelfde over IVO opmerken.

Het Z3 forum mag zich gelukkig prijzen dat we 2 van zulke onderdanige en beminnelijke mensen onder de leden hebben. In schril contast met de loudmouths die hier rondlopen

Link naar reactie

Het Porsche forum wordt strak geleid door haar moderatoren. :clown:

Echter een ieder (ook BMW adepten) zijn vrij en vanharte welkom om een rond te neuzen op het www.porscheforum.nl maar wees gewaarschuwd ook als u naar het asiel gaat om alleen te kijken naar een nieuw hondje kan het anders aflopen...

En vice versa natuurlijk zijn Porsche liefhebbers ook welkom om op het Z3forum rond te neuzen.

Link naar reactie
Het Porsche forum wordt strak geleid door haar moderatoren

:kisstogether: ik hang daar zelf ook nog regelmatig rond maar vind dat strakke beleid wel meevallen. Alleen al die oeverloze discussies tussen oliestokers en waterkokers. Daar is het Z forum met zijn discussies kinderspel bij :kisstogether:

Maar ik vind het een prima forum, begrijp mij niet verkeerd :clown:

Link naar reactie

Vind beide forums prima trouwens.

Echter er wordt sneller ingegrepen op het P-forum wanneer men offtopic gaat. (eigen ervaring :clown: )

Je hebt gelijk betreft oliestokers en waterkokers. Een soort Z3roadster en Z3coupé aangelegenheid....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.