Ga naar inhoud

Meet & Eat Zevenhuizen - 6 Maart 2014


Perry Z3

Aanbevolen berichten

Helaas moet ik mij afmelden, werkgever vindt dat ik mijn tijd beter moet besteden ^_^ :rant:

Ik zit hier ook nog wel ff vast ivm de chaos die sommige leidinggevende creëren op de laatste dag voordat ze tegelijk op vakantie gaan en er nog niks is overgedragen.. Vervolgens vrolijk om 14:00 op klantenbezoek gaan en "ik zie je wel als we straks terug zijn".. Handig, kan de tent heel volgende week gesloten blijven soms??!

Afhankelijk of ik enigszins op tijd weg kan kom ik.

aangepast door Bombadil
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Deze maand geen M&G, deze valt ook tussen de weekenden met de midzomernachtrit en de zomerrit dus genoeg ontmoetingsmogelijkheden :) .

De inschrijving voor 2 augustus gaat gewoon weer open voor wie niet op vakantie is.

Link naar reactie

Helaas, ik heb vanavond andere verplichtingen... :guitar::sFun_banana2: Misschien wel volgende maand weer.. en zijn er wellicht meer gegadigden, die dan toch een beetje vakantie hebben!

Link naar reactie

Donderdag 2 augustus, lijkt nog ver weg... maar ik ga het als eerste proberen..follow me!! :rolleyes:

Onder voorbehoud 2x, in ieder geval 1x... :3:

Link naar reactie

2 maal van de gele rakkers met zo'n wit schuimlaagje... mogen er ook 3 worden...! :drank::P

aangepast door Snaatje
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.