Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ja, ergens in de buurt van. Sjonnie wil 's ochtends niet zo vroeg opstaan... daarom, dussss...

Alles kan... als je maar wilt :rolleyes:

Thanks :blink: Ik moet dan wel wat vroeg op als ik mee ga maar dat is niet erg :rolleyes:

Ik zal er eens over peinzen.

Link naar reactie
  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Ik zal er eens over peinzen.

Als je de meest chaotische paasdag ooit wil meemaken, zou ik dat dan maar niet te lang doen :schater:

Link naar reactie

Ik ben benieuwd.

Het kan ook bijna niet anders als dat het een enorme chaos wordt.

Ach ja, een gewaarschuwd man ergert zich minder. Ik zal een overlevingspakketje meenemen :rolleyes:

En zo lang sjonnie wil uitslapen kan ik dat ook gelukkig :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
Klein probleem, als ik bij mij de straat uitrij volgens zijn beschrijving ben ik de weg al kwijt :petje::schater:

Dat belooft wat voor de 24e en dan is het nog maar de helft van de route... :D

Misschien moet je even een dorpje verderop starten -_-

Link naar reactie
Wij hebben dus dezelfde route gekregen van "mede organisator" Rob en zijn ook na het uitrijden van ons dorp de weg al bijster..... :D

OK, klinkt goed. Ik krijg er alweer zin in. :petje:

Link naar reactie

Ik kom ook met de Z3. Neem me spiegelreflex en een kameraad mee.

Heb er zin in! Word de eerste rit waar ik aan mee doe! Hoop wel dat er binnenkort nog wat meer info beschikbaar is, zoals exacte locatie en eventuele bijkomende kosten.

Link naar reactie
  • Administrator
Hoop wel dat er binnenkort nog wat meer info beschikbaar is, zoals exacte locatie en eventuele bijkomende kosten.

Nou, het eerste dagje chaotisch touren zit er op. Het belooft een historische rit te gaan worden, de eerste helft van de rit hebben we hier en daar al rond maar behoeft nog wel wat aanpassing :P. Ik vrees dat de Baron en Sjonnie hier vanavond wel het e.e.a. in geuren en kleuren zullen verduidelijken :thumbup:.

Het was in ieder geval gezellig, ondanks dat ik me niet helemaal jofel voel(de) en zo mijn bed weer op ga zoeken.

En voor diegene die zich nog niet hebben ingeschreven... doe nou maar, je zult er geen spijt van krijgen :sick:.

Link naar reactie

Ziet er goed uit, vooral de lunchlocatie. Hendig sjieke tent, zo te zien. :m:

Graag voor 15 april aangeven met hoeveel personen je komt en of je s'avonds deelneemt aan het diner

Vooralsnog vermoed ik dat het het meest waarschijnlijk is dat ik uiteindelijk zal besluiten te kiezen voor deelname door één persoon (namelijk mijzelf), edoch zonder diner. :thumbup:

Link naar reactie

Voor mij wel het eten! :rolleyes:<_< 2x (Ans & Co).

Link naar reactie

Ik eet&drink ook mee, dus zowel lunch als diner :rolleyes:

1 persoon dus (maar heb vaak honger voor twee :schater: )

Het ziet er allemaal toppie uit.

En de route was al deels overgenomen van de laatste landrovermeeting zag ik <_<

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.