Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Count me in!!! 2x graag, with the food!..... :rolleyes:

Link naar reactie
niet vanwege zijn waanzinnige organisatorische vaardigheden, is alleen maar om te voorkomen dat ie tijdens de rit op de organisatie gaat zitten zeiken!

:schater: :schater:

Link naar reactie

Gelukkig zijn er meerdere personen betrokken bij de organisatie van deze rit. Ik ken iemand met navigatiesysyteem (werkend) die dan nog niet in staat is om een al jaren bestaand adres te vinden, zelfs voor de tweede keer verdwaalt ie nog in de omgeving. :schater::schater:

Maar we zijn dan wel weer toe aan een tourtochtje (ter voorbereiding op Berlin 1).

Daarom: ongeacht de temperatuur, nat of droog weer, wel of geen ontbijt/lunch/diner, enige kans om nu eens niet te verdwalen: count us in met 2 personen en 1 auto.

Link naar reactie
Gelukkig zijn er meerdere personen betrokken bij de organisatie van deze rit. Ik ken iemand met navigatiesysyteem (werkend) die dan nog niet in staat is om een al jaren bestaand adres te vinden, zelfs voor de tweede keer verdwaalt ie nog in de omgeving. :schater::schater:

Maar de derde keer rij ik blindelings naar je toe incl. circa 50 mede Z's om bij jouw in de tuin de lunch te nuttigen <_< Heb je genoeg servies en bestek, anders rij ik nog langs de Hanos en schaf van dat wegwerp spul aan :thumbup:

Zo, binnen 24 uur 20 deelnemers en een hoop paniek bij mijn mede organisatoren. Of we niet wat moeten gaan doen tsssss <_< We hebben nog 2 maanden, tijd zat dus :thumbup:

Link naar reactie
Maar de derde keer rij ik blindelings naar je toe incl. circa 50 mede Z's om bij jouw in de tuin de lunch te nuttigen <_< Heb je genoeg servies en bestek, anders rij ik nog langs de Hanos en schaf van dat wegwerp spul aan :thumbup:

Kan dan mooi gecombineerd worden met een activiteit voorafgaande aan de lunch zoals:

- stalllen uitmesten

- mest uitstrooien

- schapen scheren

- kozijnen schilderen

- wie kan het snelst 50m2 spitten

- hoeveel bloembollen kun je binnen 15 minuten uit de grond halen

als alles voorbij is sleep ik jullie met de tractor a €15,00 per ZZZ(Z) :thumbup: uit het weiland waar de verplichte parkeerplaats is.

Link naar reactie

Ik zal me maar weer opgeven want anders heb de hele week dat gezeik van die l. uit D. op mijn telefoon en mail:

Ja. leuk, graag count me in. :thumbup: :thumbup:

Is de route al bekend?

Zijn de kosten al bekend?

Is het eten al bekend?

Is het tijdstip al bekend?

Is het vertrekpunt al bekend?

Moet je perse met een Z?

Hoe laat is het afgelopen?

Moet je vooraf betalen?

Hoeveel moet je vooraf betalen?

Waar is de lunch?

Wat zijn de kosten van de lunch?

kan ik ook vegetarisch bestellen?

Bij wie moet ik dat bestellen?

Tot welk tijdstip kun je cancelen?

Worden er ook foto's gemaakt?

Kom je onderweg veel putdeksels tegen?

De rest vraag ik morgen wel.

Link naar reactie
  • Administrator
en wie moet er hier nu aan een bril ?? nr 14 <_<

Errmm... ja maar, ja maar... ik liet me even misleiden door de volgorde <_<:thumbup::thumbup:

shit...

Link naar reactie

"Lady & Co" moet ook maar weer eens van stal!!!

Anders roest ze vast

Wij hebben voor eerste Paasdag gestemd.

Weer prima plan "kroketje"

Hans & Gillaine en natuurlijk is Igor ook van de partij.

Heb dit maar even uit de vorige versie gekopied,

:rolleyes: Waarom staan wij er ook nog niet bij?? :kisstogether:

Link naar reactie

Goed mensen na eindeloos te hebben gewacht is de kogel door de kerk.

De paasrit 2011 vind plaats op 1e paasdag 24 april

Ik kan hier nou een heel mooi verhaal gaan ophangen over waar de rit naar toe gaat. Wat de kosten qua koffietafel, lunch en diner zijn maar om heel eerlijk te zijn, wij hebben nog geen idee. :D

Wellicht dat wij het een week voor de paarsit allemaal rond hebben. Beschouw het dus maar als een verrassingsrit met een aantal "anders dan anders" elementen.

Om diegene die toch graag van de kosten op de hoogte willen blijven hou de voorgaande ritten maar aan. Word het voor ons ook een uitdaging. Natuurlijk moeten jullie dit topic in de gaten houden. Het zou mij namelijk niets verbazen als er iedere week een tipje van de sluier wordt gelicht :thumbup:

Goed, zoals eerder vermeld gaan wij voor 50 deelnemers plus (lees minimaal 50 auto's)

Kom maar op met de aanmeldingen :thumbup:

Aangezien ik nogal lui ben graag in dit topic aanmelden zodat ik niet het oude topic hoef uit te pluizen.

Alvast veel plezier met de voorpret in dit topic,

Arno, Rob en Roger

1) BMWZCSI

2) Van Epscheuten

3) Sjonnie Kroket

4) Enzo Sebastian

5) Gersh

6) Piotrus

7) de Beertjes

8) Individual :D

9) Nadia

10) Grutto

11) Roodkapje

12) Eddo61

13) Cabriodriver

14) JuLiZ3

15) GuidoK

16) Snaatje

17) zzztje

18) martind8b

19) M estoril

20) Z-ttree

21) Pearly Z3

22) Cheapy chappie sambal bij Yangkie

23) Lady & Co :wave:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.