Ga naar inhoud

Paasrit 1e paasdag 24 april


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 600
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Weet wel zeker dat de lijst niet is bijgewerkt :thumbup:

Die jongen is vast druk aan het werk vandaag :D

ik hoop ook wel dat we op tijd te horen krijgen of we zelf de bolletjes met kaas en de koffiekan moeten menemen :wave::thumbup:

Neem ze voor de zekerheid mee, want het kan zo maar zijn dat er een lunchlocatie wordt vastgelegd die opeens 2e ipv 1e paasdag open blijkt :schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zal het die lange ff wat makkelijker maken, hoeft die alleen te knippen en te plakken na een drukke dag werken :unsure:

01 BMW-Z-CSi

02 van Epscheuten

03 Sjonnie Kroket

04 Enzo Sebastiaan

05 Eddo61

06 Gersh

07 piotrus

08 De Beertjes

09 Individual

10 Nadia

11 grutto28

12 Roodkapje

13 GuidoK

14 Scorpion

15 Z-ttree

16 M Estoril

17 martind8b

18 zzztje

19 Snaatje

20 JuLiZ3

21 cabriodriver

22 Pearley Z3

23 Z3Mrunner

24 henny

25 Ferry76

26 zzz-slider

27 Lady & Co

28 joostvdl

Link naar reactie

WTF, lijst aangepast met dank aan Rob :wave: Beste mensen ik begrijp best dat een aantal van jullie 24/7 on line zijn maarrrrrrr....Aangezien ik hier thuis nog een klein jongetje, een vrouwtje, 2honden, een kat, een wagenpark, een hypotheek, een tuinman, een werkster, een aantal personeelsleden en zaterdag a.s. wat mods bij die tovenaar in Reeuwijk moet bekostigen het ik voor overdag een baantje en dus geen tijd voor het forum. Bovendien moet ik deze aankomende 2 dagen overwerken om een bekeuring te bekostigen :unsure: Zoals jullie zien wordt e.e.a. keurig bijgehouden d.m.v. een sterk samenwerkingsverband met de beide andere organisatoren. Wees dus gerust gij komt vanzelf op de lijst. En nee wij hebben geen maximum aantal deelnemers aangezien wij bij het eerste kruispunt de helft toch al kwijt zijn :schater:

@ mede organisatoren, hebben wij al een rit :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
En bedankt. Nu ben ik m'n individual kleurtje kwijt. :wave:

Dat mag hij wél zelf doen, anders wordt het helemaal zo'n luie donder :lol:

@ opperorganisator: we kunnen ook op mijn dubbele Tom een verrassingsroute rijden de 24e. Geen roadbook, geen info, niets... 'ns kijken hoeveel we er aan het einde overhouden :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Aha Rob ..... ik denk dat je nu het Paashaas pak verdiend hebt :sleepy: :schater:

Ik zet een witte pet op met zwarte bril en trek mijn blauwe sportjack aan... wat dacht je daar van? :schater:

Oh en als het koud is, krijg ik vanzelf een blauwe kop :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
Zeg vriend, die belissing is als door mijn persoon en die lange genomen dat een van ons dat pak aan aan moet ..... en jij hebt gewonnen..

Hij was er zeker niet in jullie maat? :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.