Ga naar inhoud

Toeristisch Ritje Duitsland 27 Februari


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Dat ziet er goed uit, alvast maar een hotelletje boeken voor een lang weekend :rolleyes:

Goed idee, maar het gaat pas juli volgend jaar open. Ik zal tegen die tijd een topicje openen voor een weekendje. Leuk man, hebben we een X5, E61, 645, 997, Boxster speedster, E89 en nog wat van die oude meuk :punk:

Link naar reactie
  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoe zo een X5 en een E61 ..... Gaan die mee als rijdende chicane ?

Servicetrucks voor de slicks etc. :rolleyes:

We doen het dan gelijk goed hè :thumbup:

Maar het ziet er leuk uit als project, en daarvoor benijd ik de duitsers ook wel een beetje. Dit soort dingen zijn in Nederland m.i. absoluut niet mogelijk in deze uitvoering.

Link naar reactie

Ik geef open en eerlijk toe :wub: dat ik daar vroeger met schoolreisje ben geweest (ik was denk ik een jaar of 8) en dat ik het heel leuk vond. :clown::rolleyes:

(overigens was ik dus toen ook als een wilde in een auto aan het trappen :lachen: )

Link naar reactie
..., ik denk dat Assen jouw inderdaad beter past

Kan me herinneren dat ik met de forum trackday op zandvoort (2007) de klinkers uit het parcours reed en jij daar, met een handtasje, bewonderend naar stond te kijken.

Link naar reactie
  • Administrator

Och laat hem maar meegaan. tegen de tijd dat hij met z'n oliestoker daar aankomt, is de rest alweer klaar voor de terugreis :groupwave:

Link naar reactie
Maar het ziet er leuk uit als project, Dit soort dingen zijn in Nederland m.i. absoluut niet mogelijk in deze uitvoering.

Ondanks alle (grappig bedoelde?) opmerkingen is er nog steeds geen antwoord op mijn vraag :groupwave:

Link naar reactie

wat ik begreep is het een luxe resort met dedicated circuit.

Op assen of zandvoort kan je alleen op sommige dagen terecht lijkt me (en is alleen circuit). Of was je van plan met je z de baan op te gaan als de TT bezig is?

Link naar reactie

Mooi ik weet nog niet met welke bak ik tzt aan de start verschijn maakt trouwens geen fluit uit aangezien er hier maar 2 zijn die fatsoenlijk kunnen rijden op een circuit.Dus ben ik verzekerd van een plek in de top 3 :banaan:

Ik neem aan dat er na het rijden :cooltext: gezopen moet worden count me in :groupwave:

Ps 300+komt goed ik neem aan dat het duits moet zijn B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.