Ga naar inhoud

Toeristisch Ritje Duitsland 27 Februari


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zo ook weer thuis, knallen in de regen tja dat kan dus ook, zelfs nog wat sneeuw gehad.

Op de terugweg vanuit Dedemsvaart zat ik in een serieuze sneeuwbui tot aan Leusden daar ging het over in regen.

Dus vandaag ff genoeg water gezien.

Het mocht de pret niet drukken, de perfect uitgestippelde route van Roger klopte goed, eten in duitsland was als vanouds gewoon goed en te veel, bij de Italiaan te Dedemsvaart ook lekker gegeten, koffie bij Roger is toch het lekkerst.

Was een fijn gezelschap en lekker slap kunnen ouweh...., de smile van Johan groter werd gelang de snelheid toenam.

Iedereen bedankt voor het lache :thumbup:

Link naar reactie

Het was weer even geleden, maar het was het ritje zeker weer waard.

Veel opspattend water op de Autobahn, maar de Michelin's hielden het prima :rambo:

M'n bijrijder heeft zich ook goed vermaakt en heeft naar huis gestuurd, hij vond het iets te tricky om gelijk de autobahn op te gaan.

Zal eens overleggen of Matthijs toch over te halen is om mee te gaan met de Berlijn rit, de schrik zit er bij hem in ieder geval goed in. Anders rijden we gewoon rustig een dagje voor jullie uit en zijn we er alsnog tegelijk :newblush: :sleepy:

Roger en Nicole bedankt voor de gastvrijheid!

Link naar reactie
Niemand last van aquaplaning gehad met die snelheden?

Volgens mij zijn alle Z'tjes veilig terug gekomen.. Op 1 na, want die reed door naar een ander gat in Duitsland.

Er heeft iemand zijn eten niet betaald en cappuchino en bier. Totaal bedrag 27,45 :sleepy:

Ik ben het niet.. geen bier, en geen cappuchino gehad:newblush:

Link naar reactie

De enige die daar bier dronk had zijn vrouw thuis gelaten en rijdt in een zilvergrijze M met een rode kap. Een keer raden. Had je ook zelf op kunnen komen klootzak. En flikker eens op met die kutgeintjes van je. Gvd regen, sneeuw en twee ontzettende blaaskaken :newblush: Laatste keer voor mij :wave:

Ik werd net gebeld door de pizzabakker. Er heeft iemand zijn eten niet betaald en cappuchino en bier. Totaal bedrag 27,45 :rambo: Iemand gedacht dat een ander wellicht voor hem/haar betaald heeft :sleepy:
Link naar reactie

ik had uiteraard ook betaald; vlees, 2 cappuchino en alle cola light aangezien ik volgens mij de enige ben die dat dieet volgt (werk overigens niet :rolleyes: )

Ik begin overigens toch steeds meer te wensen dat ik duitser was :rolleyes:

Ik heb eergisteren mijn z4 volgegooid bij de witte pomp met euro98: 1,699/liter; en gisteren bij die star koste euro98/superplus slechts 1,519/liter.

Da's toch een verschil van bijna 20eurocent per liter :blink:

Ik wist dat benzine in dld wel wat goedkoper was, maar dit is toch al een aanzienlijk verschil :rolleyes: (en dan zit wegenbelasting daar geloof ik ook al in verdisconteerd)

Doen ze daar toch een aantal zaken beter dan in nl

Link naar reactie
Niemand last van aquaplaning gehad met die snelheden? :rolleyes:

250 km/u met regen, pfew :rolleyes:

Dat viel wel mee hoor. Het regende niet echt zo hard dat er grote plassen op de weg lagen, en mijn snelheid lag gemiddeld eerder rond de 200-220 (de rest reed het grootste gedeelte achter mij dus die reden gemiddeld langzamer ;)).

Alleen op de drogere stukken ging ik richting 250.

(het verschil tussen 200 en 250 vind ik nog behoorlijk merkbaar, dus 250 wordt snel onverantwoord met veel water op de weg)

Maar geen last van aquaplaning idd :rolleyes:

Het overige verkeer vind ik vaker gevaarlijker.

Maar al met al kan je wel stellen dat er een beetje lafjes gereden werd idd :blink: :hamer:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.