Ga naar inhoud

Toeristisch Ritje Duitsland 27 Februari


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

  • Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als ie maar z'n fans niet meeneemt. :schater:

waar zo'n z3 station toch niet goed voor is, alle fans achterin...

Als iemand mij het adres nog een keer wil pm'en of smsen dan komen wij morgenochtend misschien ook aan. Ook van die groene container graag, daar kom ik nooit zonder kleerscheuren voorbij :ok:

Tot morgen... :P

Link naar reactie

Voor de dapperen onder ons die morgen gaan toeren: viel Spaß!!

Weerbericht:

Morgen overdag regent het in grote delen van het land, in het noorden en oosten kan later mogelijk ook wat natte sneeuw vallen. Geleidelijk wordt van het noordoosten uit wat koudere lucht aangevoerd: de middagtemperatuur loopt uiteen van 2 a 3 graden in het noordoosten tot 7 graden in het zuidwesten. De wind uit noordelijke richtingen neemt geleidelijk in kracht af.

Goed weer om een pizzeria te bezetten en lekker te ouwehoeren! :P :ok:

Link naar reactie
Ik was ff het adres van de Wetserstede pizzeria aan het googlen en stuitte op deze link :newblush:

Jaja, flauwe smoes om je buitenechtelijke hobbies te excuseren.... :ok: :schater:

Als je het echt had willen weten:

Zodat jullie de volgende keer het adres NIET vergeten

pizza3.jpg

:P

Alhoewel het oplettende oog ziet dat er op die menukaart een ander adres staat dan sjonnies pretpagina :unsure:

oh wacht ff..... Dat is natuurlijk de achteringang :sleepy: :schater:

Link naar reactie

Goedenavond!

Voor mijn eerst knalrit:

wel godverdegodverdegover: Je hebt een bericht geplaatst die meer smilies bevat dan is toegestaan. Verminder het aantal smilies in je bericht, doe der wat aan Bart

:blink:

:thumbup::thumbup:<_<

Gewoon even met dit hondenweer met ruim 250 over de Autobahn (verdere wegen achtergelaten), Frenkie die weer rechtdoor schoot terwijl we een parkeerplaats opdraaide.. Ohja.. Rolator Sjonnie was er ook nog, die foto's zullen ongetwijfeld nog komen :schater:

Kortom, geweldig dagje gehad. Eindelijk door die verrekte 1.6 motoren barriere van 170kph doorslagen.. En dat was nog wel in nederland :blink:

En het geluid van de zespitters.. <_< :rockon:

Enneh, bedankt Guido, en Ruudkapje, en Merlijn :D!

Foto's pleur ik er zo op :unsure:

even wat vervagen

Ohja, sorry voor het taalgebruik, een middag in bijzijn van Stoploss en Sjonnie heeft heeele slechte invloed

Link naar reactie

Goed, schijnbaar heb ik een minder vaste hand dan ik verwacht had, dus het grootste deel van mijn foto's zijn bewogen, niet scherp. Maar goed, toch wat leuke gemaakt.

Het diessende trekpaard, god wat kon dat ding bijblijven vandaag..

4d6ac0f8ad55f-Diesel_trekpaardje.jpg

Euro, heb je nummerbord ge.. naja, natte vinger erover gehad, valt de deuk die erin zit niet zo op :schater:

Desondanks dat dhr van Epscheuten er niet was, stond er wel een prachtige 35is (of was het si?!):

4d6ac179a5ece-Iemand_die_de_rest_moest_overtreffen.jpg

En wat een kont <_<

4d6ac1caa95b4-Wat_een_lekkere_kont.jpg

De rest van de foto's zijn mislukt, dus het is wachten tot onze enige echte eh.. z3mrunner zijn leuke foto's post (zijn waarschijnlijk ook wat meer gelukt dan die van mij), en natuurlijk het video'tje die GuidoK nog even in elkaar gaat knutselen.. wanneer 'ie tijd heeft waarschijnlijk..

Link naar reactie

Ik hoop dat iedereen veilig en wel thuisgekomen is met al die natte sneeuw hier in nederland. Ook roberto met z'n wiebelvelgjes :schater: (het zit je ook nooit mee met autoschoeisel&knalritten :thumbup: (terwijl het dan zo belangrijk is <_<))

Ik vond het weer erg gezellig met dit gemêleerde gezelschap

(ook qua auto's: z3 z3m, z3coupé z3mcoupe, z4 (e85), z4m (e85), z4 (E89), en dat dieseltje :thumbup: )

ook tijdens het eten was het heel gezellig :thumbup:

En natuurlijk huize Kroket bedankt voor de gastvrijheid :thumbup:

Link naar reactie
Goed, schijnbaar heb ik een minder vaste hand dan ik verwacht had, dus het grootste deel van mijn foto's zijn bewogen, niet scherp.

... ik zit nu wat filmpjes te bekijken die je geschoten hebt, maar dat parkinsonhandje kan nu al wel beamen ja :schater:

Link naar reactie
ef591335.jpg

Wat valt mij toch op bij deze foto :thumbup: ...die rollator <_< ...ach ik zie het al Frenk heeft tieten :blink:

Voor de rest weer beregezellig, leuk gezelschap. Verrassingsbezoek van Merlijn met zijn Z4 :wub: Weer nieuwe gezichten gezien...die zich wederom prima aanpassen. En een Frenk die weer achteruit de snelweg komt afzeilen om een stop mee te maken :thumbup: Sommige dingen veranderen nooit :thumbup: Prettig ook dat we allemaal met het kabouter plop deuntje de auto zijn ingegaan :D

Iedereen dank weer voor deze super dag :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.