Ga naar inhoud

Toeristisch Ritje Duitsland 27 Februari

Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

• Reacties 169
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
was het appeltje eitje om de zeds bij te houden met de dieselpower

Hij reed mij er in ieder geval uit (met z'n verlichting gedoofd in de mist/regen/sneeuw op de heenweg :thumbup:)

Link naar reactie
  • Administrator
Ik werd net gebeld door de pizzabakker.

Altijd beter dan door een koekenbakker gebeld te worden :thumbup:

Had je zelf wel afgerekend? <_<

Moet trouwens zeggen dat die prijs voor een pizza, bier en bak koffie wel erg duur is, bijna 30 euro... De grote pizza's waren nog geen 10 euro, een pot bier kost dat ook niet en een kop koffie al helemáál niet. Ik vermoed eerder dat iemand zijn pizza niet heeft afgerekend, een ander zijn 2e biertje en weer een ander z'n koppen koffie niet meer kon bijhouden.

Ik drink in ieder geval al helemaal geen bier en koffie en mijn pizza heb ik betaald terwijl ik mijn cola naar binnen stond te pompen omdat we weg moesten. Ruud kwam volgens mij na mij, dus die heeft ook afgerekend. Wie o wie?

Wat voor pizza was het Roger?

De Schuthjes worden hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en iedereen voor de gezelligheid! M'n lach en oorspieren hebben weer ff rust nodig <_<.

Link naar reactie
  • Administrator
Er wel om 9 uur weer naast staat, maar alleen om die papierpooier te bellen ......

Je had met gemak nog ruim 3 uur kunnen blijven liggen alvorens te bellen... toen kwam Ruud namelijk pas aangereden :thumbup:

Link naar reactie

Even voor de duidelijkheid mensen. Het gaat niet om een pizza maar om een diner. Wel/niet in combinatie met bier cappuchino is niet belangrijk. Feit is dat iemand niet heeft afgerekend. Als ik ergens de pest pokke over in kan krijgen zijn het dit soort fratsen <_< Maar goed om van het gezeik af te komen zou ik de rekening betalen :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

Heel simpel jongens, ff je bonnummer (staat rechts bovenin 000000#.... waarbij de puntjes het nummertje is) en tijd PM'en naar Roger.

Kinderachtig, maar het is dan ff niet anders. Onzin dat Roger dit in z'n eentje moet lappen.

Vergeten kan natuurlijk, maar dat het zelfs met zo'n kleine groep fout kan gaan is wel heel apart... :unsure:

Link naar reactie

niet betalen..? vroeger gebeurde dit niet :unsure:

je ziet toch dat die Ztjes inmiddels zo goedkoop zijn dat andere mensen bij dit soort evenementen gaan verschijnen :sleepy: :apple:

Link naar reactie

Dan moet het dus iemand zijn met een z3 gezien de prijzen :schater:

Ik blijk het bonnetje nog wel te hebben; nummer #0673. €35.80

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die italiaan zich vergist hè jongens :unsure:

Ik bedoel: bij mij staat er een voorgerecht op. Iedereen kreeg dit afaik...... dus iedereen zou ervoor betaald moeten hebben.

Waarom stond dat dan niet in het openstaande bedrag. (heeft iemand wel z'n voorgerecht betaald maar niet het hoofdgerecht; dat is een beetje ongeloofwaardig :schater: )

Link naar reactie
  • Administrator
je ziet toch dat die Ztjes inmiddels zo goedkoop zijn dat andere mensen bij dit soort evenementen gaan verschijnen :sleepy: :apple:

Soort zoekt soort, daarom kocht Sjon ook maar een Z3 :unsure:

Link naar reactie
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die italiaan zich vergist hè jongens :thumbup:

Ik moet zeggen dat dit ook het eerste was dat ik dacht. (Gezien de aarzelende wijze van afrekenen en opnemen bestelling)

Hoewel het niet de netste bevolkingsgroep was waarmee we op stap waren, kan ik me niet voorstellen dat iemand niet zijn diner heeft betaald. (Ja, Frank misschien maar die was weer op stap met een gecultiveerde dame dus moest hij ook net alsof doen)

Een drankje vergeten, kan ik me nog wel voorstellen. maar een maaltijd vergeet je niet.

Ik zal ze nog 's 6 euries fooi doen.

PM je gironummer maar Schuth, dan doneer ik de helft.

Ik wil dan wel een banner van 1 bij 1 meter van mijn bedrijf op je motorkap. :schater:

Link naar reactie

sowieso..... wat hoort er op dit forum niet thuis?

Het is niet off topic (want nazorg van het evenement), heeft geen chatbox karakter (het gaat centraal over 1 concreet onderwerp), er wordt respect getoond naar elkaar (true, soms op eigenzinnige manier :schater: ) etc etc.

Prima topic content imho. :thumbup:

Vind je dat niet? Niemand dwingt je om het te lezen :mellow:

Link naar reactie

Er is de laatste tijd wel wat meer off topic dan sommigen van ons lief is en ik zie veel posts die in sommige topics niet zo heel veel informatie/waarde toevoegen. Maar ik ben het toch wel met Guido eens..

Het is niet off topic (want nazorg van het evenement), heeft geen chatbox karakter (het gaat centraal over 1 concreet onderwerp), er wordt respect getoond naar elkaar (true, soms op eigenzinnige manier :schater: ) etc etc.

Daarbij is het op het forum bij events vaak zo dat er meer posts over het event gepost worden na het event dan ervoor.

Ik ben het wel met cabriodriver eens dat voor de "napret" posts voor diegenen die er niet bij waren vaak minder/niet interessant zijn. Maar daarvoor is er de keuze iets niet te lezen.

Link naar reactie
  • Administrator
(Gezien de aarzelende wijze van afrekenen en opnemen bestelling)

Toen ik als laatste stond af te rekenen, was hij al niet zeker van z'n zaak en heeft toen bevestigd dat het WEL klopte. Beetje raar om dan een dag later alsnog aan de bel te hangen... Vrijwel de hele meute stond braaf te wachten om te kijken of het klopte, dus als je dan als ondernemer het idee hebt dat iets niet klopt, kun je het beste op dat moment de boel nog een keer goed nalopen.

Ik zou voortaan naar die Shoarmaboer gaan waar je mij in eerste instantie naar toe bonjourde, Roger :schater:

Link naar reactie

Ik zie dat er een aantal op een reactie van mij wachten :thumbup: Wel, bij deze dan. Mijn mailbox stroomt over :ok: Beste mensen, het is niet de bedoeling met een vingertje een schuldige aan te wijzen. Wellicht, zoals Yangkie aangeeft heeft die pizzabakker zich vergist. Zijn afreken methode verdient ook geen schoonheidsprijs. Maarrrrrrr aangezien ik nog regelmatig een pizza daar haal zal ik de rekening betalen. Ik heb geen zin om iedere keer een ander kwakkie op mijn pizza te vinden :schater: Dussss, vergeet het geneuzel en bewaar de herinnering aan dit fraaie event :wave:

En nu weer over tot de orde van de dag, wat is het probleem van cabriodriver :mellow:

Link naar reactie
  • Administrator
bewaar de herinnering aan dit fraaie event

Jahoor... deze staat voor eeuwig op mijn netvlies :thumbup:

ef591335.jpg

Die kop ook erbij :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in