Ga naar inhoud

Berlijn 1 - VOL -


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Berlijn 1.

De Duitsland rit komt er ook in 2011 en gaat naar Berlijn.

Datum: 16 - 17 - 18 juni 2011

2 - Baron en Freule van Epstein

1 - Guido K

2 - Juli

1 - Maarten

1 - BMW ZCSI

2 - Maik

2 - Gessel

1 - Sjonnie Kroket

1 - MDV

1 - Z3MRunner

1 - Stoploss

2 - The Shrike posse

2 - Roodkapje

21 deelnemers (VOL!)

Dag 0 Woensdagavond 15 juni

Van der Valk Hotel Hengelo

18.00 uur Diner en overnachting voor de deelnemers die niet in de regio wonen of graag van hun vrouw af willen.

Dag 1 Donderdagochtend

06.30 uur Na het ontbijt vertrek richting Leipzig

11.45 uur Aankomst Porsche Werken Leipzig GmbH

kv_kundenzentrum.jpg

Schermafbeelding2011-02-07om200657.png

12.00 uur Carrera lunch

kv_carreralunch.jpg

In het 360°- Auditorium met onder meer uitzicht op het test circuit

Schermafbeelding2011-02-07om200518.png

In unserem Restaurant verwöhnen wir Sie bei einem faszinierenden 360°-Blick auf unser Gelände mit Kochkunst á la Porsche.

Unsere Spitzenköche servieren Ihnen je nach Tageskarte zum Beispiel ein „Kräuterschaumsüppchen mit gerösteten Buttercroûtons“, gefolgt von

„Barbarie- Entenbrust mit Balsamicosauce, glasiertem Spitzkohl und Kartoffelmousseline“ sowie einem „Palatschinken mit Orangen - Gran Marniersauce

und Vanilleeis“. Alkoholfreie Getränke sind inklusive.

13.30 uur Bezoek Porsche fabriek: productie Cayenne en Panamera

kv_modulfertigung.jpg

Preview:

15.45 uur vertrek naar Berlijn

18.00 uur Inchecken in het luxe Aspria Hotel

Schermafbeelding2011-02-15om204442.png

kamer inclusief 42" flat screen, gratis LAN verbinding, koelkast & king size bed

teaser_bln.jpg

berlin_3.jpg

gebruik van Aspria Club (spa en sportfaciliteiten inclusief zwembad etc)

19.00 uur Traditioneel duits diner in:

Schermafbeelding2011-02-15om210028.png

21.00 uur Berlin Night life

alexander-platz.jpg

Wordt vervolgd.

Link naar reactie
  • Reacties 262
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

. Onder voorbehoud natuurlijk hè, eerst de rest van dat progamma eens tegen het licht houden ... :schater:

Jij bent het meest enthousiast straks, geloof me nou maar. Of Ivo moet zich nog aanmelden :unsure::rolleyes:

PS, ook hierbij geldt een maximum aantal deelnemers :D die ook nog eens worden gescreend :schater:

Link naar reactie

Ik weet het.... met deze summiere info loop je een risico. Blijkbaar is de organisatie serieus:

- Ze zijn op een vrije dag bij elkaar geweest.

- Hadden de auto's gewassen en gepoetst voor ze vertrokken.

- Eerste post is in begrijpelijke taal

- Ze zijn eerlijk en scheppen geen grote verwachtingen. (Blijkbaar zijn ze het na een hele dag vergaderen eens geworden over de data)

Dus: ik waag het erop. Heren: Bij deze de aanmelding voor dit evenement.

Link naar reactie
Ik weet het.... met deze summiere info loop je een risico. Blijkbaar is de organisatie serieus:

- Ze zijn op een vrije dag bij elkaar geweest.

- Hadden de auto's gewassen en gepoetst voor ze vertrokken.

- Eerste post is in begrijpelijke taal

- Ze zijn eerlijk en scheppen geen grote verwachtingen. (Blijkbaar zijn ze het na een hele dag vergaderen eens geworden over de data)

Man wat ratel je nou, ik heb bij een tankstation voor Amersfoort een plastic tas overhandigt aan een mede forum lid. De inhoud: een stuk of 20 stopcontact beveiligers en een dozijn potjes Olvarit in diverse smaken :rolleyes: En of dat niet erg genoeg was heb ik voor een mede forum lid ook nog 150 euri van de prijs voor een "kamperbak" moeten aflullen :unsure: Nee het was echt een topdag voor mij :D

Link naar reactie

Topic net online, nu al op pagina 2. Vol met dom gezwets :D dus :unsure:

Daar kan ik natuurlijk wel wat aan toevoegen :party: Eindelijk hebben we wel meters gemaakt met de organisatie van de Berlijn trip, met name tijdens de zoektocht naar een lokale McD bedoel ik dus :drank: . Duidelijk is wel rayonhoofd Dedemsvaart met name wordt ingezet voor de levering van Olvarit en het onderhouden van de relatie met de pa van Gerrie van Boven zeg maar. Had wel gedacht dat jij er meer af zou kunnen onderhandelen lange :D bedankt nog :rolleyes:

Link naar reactie
namens Maik: 2x

(gemiddelde leeftijd aanmelders zakt gelijk met 9 jaar :schater: )

mooi :unsure: leeftijd zakt niveau stijgt...win win

ga deze data gelijk afblokken, zijn voor mij altijd drukke tijden op de zaak.

Maar met deze organisatie durf ik wel een aantal dagen op te geven... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.